Volkswagen: Ταυτοποιήθηκαν τα οχήματα που επηρεάζονται στην Ελλάδα
Για τις προσεχείς ενέργειες που αφορούν σε πετρελαιοκίνητα οχήματα με κινητήρες EA 189 – αυτούς με το «πειραγμένο» λογισμικό -, εξέδωσε ανακοίνωση η Volkswagen AG. Όπως προκύπτει, από τα ήδη κυκλοφορούντα οχήματα στην Ελλάδα επηρεάζονται 6.362 επιβατικά οχήματα Volkswagen, 1.875 οχήματα Audi και 882 Επαγγελματικά οχήματα Volkswagen.
Αυτά τα οχήματα, μοντέλα συγκεκριμένων σειρών και ετών κατασκευής, είναι εξοπλισμένα αποκλειστικά με πετρελαιοκινητήρες του τύπου EA 189.
Τα αυτοκίνητα, σημειώνεται, παραμένουν τεχνικά ασφαλή και κατάλληλα για χρήση. Από το εν λόγω θέμα, διευκρινίζεται πως δεν επηρεάζονται όλα τα καινούργια οχήματα που διαθέτουν το πανευρωπαϊκά ισχύον πρότυπο EU6.
Το πρόγραμμα δράσης προβλέπει ως πρώτο βήμα, την ενημέρωση των κατόχων στους οποίους αφορά το θέμα.
Τις επόμενες ημέρες, μέσα από τις ιστοσελίδες www.volkswagen.gr και www.audi.gr θα παρέχεται συνεχής ενημέρωση για οποιαδήποτε εξέλιξη, καθώς και η δυνατότητα στους κατόχους να διακρίνουν αν το όχημά τους επηρεάζεται, με την εισαγωγή του αριθμού πλαισίου.
Στη συνέχεια, η Volkswagen και οι άλλες μάρκες του Ομίλου των οποίων τα αυτοκίνητα επηρεάζονται, θα επιδείξουν εντός Οκτωβρίου στις αρμόδιες υπηρεσίες, τις τεχνικές λύσεις και την εφαρμογή τους. Κατόπιν αυτών, θα ενημερωθούν οι κάτοχοι των οχημάτων προκειμένου να κλείσουν ραντεβού στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar ΑΕ για την εφαρμογή των απαραίτητων τεχνικών μέτρων.
Παρίσι: Προκαταρκτική έρευνα για ενδεχόμενη εξαπάτηση από τη Volkswagen
Προκαταρκτική έρευνα για ενδεχόμενη εξαπάτηση από τη Volkswagen ξεκίνησε ο εισαγγελέας του Παρισιού.
Η γαλλική νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών προβλέπει μέχρι και πενταετή κάθειρξη και πρόστιμο ύψους 600.000 ευρώ για υποθέσεις σοβαρής εξαπάτησης, σύμφωνα με την εισαγγελία.
Οι γαλλικές αρχές για θέματα προστασίας και εξαπάτησης καταναλωτών έχουν αρχίσει ξεχωριστή έρευνα για το κατά πόσο υπήρξε εξαπάτηση από τη Volkswagen με τις τιμές για τις εκπομπές ρύπων δίνοντας κυρίως βάρος στο λογισμικό των οχημάτων.
Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής, που δεν είναι ποινική, αναμένονται τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο.
Η έρευνα στο σκάνδαλο της Volkswagen δεν θα πρέπει να μετατραπεί σε εκστρατεία κατά της αυτοκινητοβιομηχανίας ως κλάδου, δήλωσε από την πλευρά του σε συνέδριο στη Μαδρίτη ο Γερμανός αντικαγκελάριος Ζίγκμαρ Γκάμπριελ.
Μια εις βάθος έρευνα στην Volkswagen είναι προτιμότερη από ένα γρήγορο έλεγχο, είπε ο Γκάμπριελ.
Το τίμημα του σκανδάλου δεν θα πρέπει να το πληρώσουν οι εργαζόμενοι στη Volkswagen, ο αριθμός των οποίων παγκοσμίως ξεπερνά το μισό εκατομμύριο, πρόσθεσε.