Τα καλύτερα βίντεο στο YouTube για το 2014

Την ετήσια λίστα με τα καλύτερα βίντεο της χρονιάς έδωσε στη δημοσιότητα το YouTube για το 2014. Και ενώ η λίστα του περασμένου έτους περιλάμβανε ένα διαφορετικό τραγούδι για μια αλεπού, φέτος δημοφιλέστερο αναδείχθηκε κάτι με περισσότερα πόδια.

 

Μια φάρσα από την Πολωνία με πρωταγωνιστή έναν «μεταλλαγμένο, γιγάντιο σκύλο – αράχνη» ήταν το κορυφαίο βίντεο του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με το YouTube, το οποίο χρησιμοποιεί τη δική του μεθοδολογία βασιζόμενο στα views, τα σχόλια, το πόσες φορές «μοιράστηκε» ανάμεσα στους θεατές, για να καταλήξει στην ετήσια λίστα του.

Η φετινή λίστα αποτελείται από ένα μίγμα από φάρσες, διαφημίσεις, οντισιόν από talent show και κοινωνικά σχόλια. «Αυτό το έτος διαμορφώθηκε η πιο ποικιλόμορφη λίστα που είχαμε ποτέ» δήλωσε ο επικεφαλής του YouTube για τον πολιτισμό και τις τάσεις, Κέβιν Αλόκα.

Τα βίντεο είχαν κάποια κοινά χαρακτηριστικά. «Συχνά τα πράγματα παίρνουν μια περίεργη και απροσδόκητη τροπή, δίνοντας στους θεατές τη δυνατότητα να συμμετάσχουν ή να παρέμβουν κατά κάποιον τρόπο» πρόσθεσε ο Αλόκα.

Παρά το γεγονός ότι η μεταλλαγμένη αράχνη-σκύλος ήταν σίγουρα πολύ περίεργο, οι «10 ώρες περπατώντας στους δρόμους της Νέας Υόρκης για μια γυναίκα» που βρέθηκε στην 10η θέση των κορυφαίων βίντεο, ήταν ένα παράδειγμα συμμετοχής των θεατών.

«Ο κόσμος δεν παρακολούθησε απλά το βίντεο – ήθελαν να το σχολιάσουν και να αντιδράσουν γι’ αυτό», δήλωσε ο Αλόκα. «Και υπήρχαν εκατοντάδες παρωδίες: μερικές πολύ σοβαρές και μερικές πολύ γελοίες».

Δείτε τη λίστα με τα καλύτερα βίντεο:

Μεταλλαγμένος γιγάντιος σκύλος-αράχνη
Το βίντεο φάρσα δείχνει έναν σκύλο ντυμένο αράχνη για τις αποκριές και όπως γίνεται σαφές, αποδεικνύεται πως είναι αρκετά τρομακτικό.
Προβολές: 113,4 εκατ. – Σχόλια: 41.000 – Likes: 571.000

Ο νικητής παραμένει
Μια διαφήμιση για το Παγκόσμιο Κύπελλο από την Nike ήταν το δεύτερο πιο ενδιαφέρον βίντεο του YouTube για φέτος. Το βίντεο δείχνει απλούς ποδοσφαιριστές να μετατρέπονται στα διάσημα πρόσωπα μεταξύ των οποίων οι κριστιάνο Ρονάλντο, Νεϊμάρ, Γουέιν Ρούνεϊ και άλλοι κορυφαίοι παίκτες, υπό τους ήχους του soundtrack «Eagles» του «Death Metal».
Προβολές: 98,8 εκατ. – Σχόλια: 32.000 – Likes: 492.000

Το πρώτο φιλί
Το Wren Studio, ένα κατάστημα ρούχων, ζήτησε από 20 αγνώστους να φιληθούν για πρώτη φορά στη διαφήμισή του – παρόλο που υπήρξαν αναφορές πως ορισμένοι εκ των συμμετεχόντων γνωρίζονταν μεταξύ τους. Όπως και έχει πάντως, έγινε παγκόσμια επιτυχία παρόλο που καταγράφονται στιγμές αμηχανίες αλλά και πάθους ταυτόχρονα. Η συγκεκριμένη διαφήμιση προκάλεσε μια σειρά από βίντεο παρωδίες και αφιερώματα.
Προβολές: 94,2 εκατ. – Σχόλια: 52.000 – Likes 438.000

Suor Cristina Scuccia
Οι κριτές είναι ίσως οι δημοφιλέστερες μορφές στο μουσικό σόου «The Voice». Αλλά η ιταλική εκδοχή του παιχνιδιού, συνδύασε αυτό το στοιχείο με την Αδερφή Cristina Scuccia – ναι όπως διαβάσατε, μια καλόγρια με εκπληκτική φωνή – που τράβηξε την προσοχή των θεατών σε όλο τον κόσμο.
Προβολές: 66,2 εκατ. – Σχόλια: 29.000 – Likes: 262.000

Τεστ που αποδεικνύει ότι λυγίζει το iPhone 6
Σεπτέμβριος 2014: η ακμή του #BendGate, όπου όλοι προσπαθούν να καταλάβουν αν είναι αλήθεια οι φήμες πως το iPhone 6 λυγίζει στις τσέπες των ιδιοκτητών τους. Το τεχνολογικό κανάλι Unbox Therapy κέρδισε τους περισσότερους τηλεθεατές για το βίντεό του, που αποδεικνύει ότι αν προσπαθήσει κανείς μπορεί όντως να λυγίσει ένα iPhone6.
Προβολές: 59,3 εκατ. – Σχόλια: 48.000 – Likes: 211.000

Bars & Melody
Για άλλη μία φορά ένα talent show κερδίζει τους θεατές του YouTube. Αυτή τη φορά πρόκειται για το βρετανικό «Britain Got Talent» όπου ένας νεαρός τραγουδιστής και ένας ράπερ ανεβαίνουν μαζί στη σκηνή για οντισιόν και αυτό που ακολουθεί αφήνει τους πάντες άναυδους.
Προβολές: 53,5 εκατ. – Σχόλια: 17.000 – Likes: 220.000

Έρωτας κουταβιών
Μια άλλη διαφήμιση, αυτή τη φορά είναι της Budweiser για το Super Bowl από τον Ιανουάριο. Μιλά για την ιστορία μιας ομάδας αλόγων, ενός χαριτωμένου κουταβιού και ανθρώπων που αναγκάζονται να επιστρέψουν το σκύλο στον ιδιοκτήτη τους και καταλήγουν να πιουν ένα βαρέλι Bud για να πνίξουν τον πόνο τους. Η κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Προβολές: 53,5 εκατ. – Σχόλια: 17.000 – Likes: 220.000

Το μωρό του διαβόλου
Ένα άλλο βίντεο φάρσα όπου κάποιοι αφήνουν ένα καροτσάκι μόνο του στους δρόμους της Νέας Υόρκης, με ένα ρομποτικό μωρό έτοιμο να πεταχτεί έξω και να φοβίσει τους ανυποψίαστους περαστικούς.
Προβολές: 48,9 εκατ. – Σχόλια: 27.000 – Likes: 226.000

Goku Vs Superman: Επική μάχη
Η μουσική κωμωδία Epic Rap Battles, κάνει τον τρίτο κύκλο της το 2014 με τους υπερήρωές του να αποτελούν ένα από τα highlight – τουλάχιστον όσον αφορά τους θεατές του YouTube.
Προβολές: 41 εκατ. – Σχόλια: 210.000 – Likes: 397.000

Γυναίκα περπατά επί 10 ώρες στη Νέα Υόρκη
Οι άντρες είναι κτήνη. Το βίντεο αυτό δείχνει τις αντιδράσεις που συγκεντρώνει η Σοσάνα Ρόμπερτς από τους άνδρες την ώρα που περπατά σιωπηλή στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Το βίντεο αυτό αποτέλεσε θέμα συζήτησης μεταξύ των χρηστών του YouTube και αλλού. Δημιούργησε επίσης πολλές παρωδίες καθώς και έντονες αντιδράσεις από εξοργισμένες αντι-φεμινίστριες.
Προβολές: 37,5 εκατ. – Σχόλια: 140.000 – Likes: Δεν εμφανίζονται