“Σκάνδαλο” η λειτουργία και επιδότηση του ΟΑΣΘ από την κυβέρνηση, καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ

“Διαρκές- διαχρονικό πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό σκάνδαλο λειτουργίας και επιδότησης του ΟΑΣΘ” καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος κάνει λόγο για “λεηλασία” του εισοδήματος των πολιτών της Θεσσαλονίκης και του συνόλου των φορολογουμένων.

 

“Ενώ εκκρεμούν τα αποτελέσματα εισαγγελικής έρευνας για τα πρόσφατα στοιχεία της αδιαφανούς, τουλάχιστον, διαχείρισης από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και ενώ η επιδότηση του ΟΑΣΘ είναι τετραπλάσια απ’ αυτήν του αντίστοιχου φορέα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών, η κυβέρνηση σπεύδει να ικανοποιήσει τα αιτήματα του ΟΑΣΘ ‘υποκύπτοντας’ στους εκβιασμούς που ασκεί με μεθοδικό τρόπο το τελευταίο διάστημα η διοίκηση του ιδιωτικού οργανισμού, με θύμα τους χειμαζόμενους από τη μνημονιακή πολιτική, πολίτες της Θεσσαλονίκης” αναφέρει σε ανακοίνωσή του.

 

Κατηγορεί την κυβέρνηση ότι επιβραβεύει και διατηρεί “το αμαρτωλό καθεστώς της μονοπωλιακής, σκανδαλωδώς προνομιακής και ανεξέλεγκτης διαχείρισης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων να αναπληρώνει τη μείωση της κρατικής επιδότησης των διασφαλισμένων κερδών των μετόχων του ΟΑΣΘ”.

 

Πιο συγκεκριμένα σημειώνει ότι:  

 

Η κυβέρνηση χαρίζει στον ΟΑΣΘ 120,7 εκατομμύρια ευρώ, για υποτιθέμενες “οικονομικές εκκρεμότητες” των ετών 2010-2013, οι οποίες δεν κατονομάζονται.  

 

Ενώ είναι η μόνη επιχείρηση που έχει διασφαλισμένα τα κέρδη της σε βάρος των Ελλήνων φορολογουμένων, θρασύτατα αυξάνει το εισιτήριο, επιβαρύνοντας του χειμαζόμενους Θεσσαλονικείς.

 

Ο ΣΥΡΙΖΑ καλεί την κυβέρνηση και τα αρμόδια υπουργεία να αποσύρουν τις δύο Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) που συνυπέγραψαν για τον ΟΑΣΘ και τονίζει: “Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ανεχτεί αυξήσεις εισιτηρίων και θα σταθεί στο πλευρό των πολιτών που θα αντισταθούν στη νέα ληστεία του ΟΑΣΘ και της κυβέρνησης. Το ‘καθεστώς’ ΟΑΣΘ πρέπει άμεσα να λάβει τέλος. Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης έχουν ανάγκη από ένα δημόσιο φορέα αστικών συγκοινωνιών, επιχορηγούμενο γενναία από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να παρέχει αξιόπιστες, ποιοτικές και φτηνές υπηρεσίες με γνώμονα τις κοινωνικές ανάγκες”.