Συνεργασία επιτυχίας από φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του ΑΠΘ, έφερε τη δεύτερη θέση σε παγκόσμιο διαγωνισμό
Μια ομάδα φοιτητών, αποτελούμενη από τρεις οικονομολόγους του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και δύο μηχανικούς του ΑΠΘ, έφερε μια διεθνή διάκριση στη χώρα, καθώς η ελληνική συμμετοχή έλαβε τη δεύτερη θέση στον παγκόσμιο διαγωνισμό μεγάλης εταιρίας, που διεξήχθη στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας.
Για την επιτυχία αυτή, τους φοιτητές της ομάδας «HoT» ή «Hack of Things», που αποτελείται από τους Γιώργο Φόρογλου, Γιώργο Χάτσιο, Κωνσταντίνο Μουταφίδη, Λευτέρη Αδαλάκη και Γιώργο Κυριαζίδη, τίμησε η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Μακεδονίας μέσω του Αναπληρωτή Πρύτανη, καθηγητή Κωνσταντίνου Παπαδόπουλου.
Ο κ. Παπαδόπουλος τούς απένειμε τιμητικούς επαίνους και υποσχέθηκε κάθε στήριξη του Πανεπιστημίου στα επόμενα βήματά τους. Μάλιστα, με αφορμή τη διάκριση και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όσοι καινοτομούν, συζητήθηκε και η δυνατότητα δημιουργίας εξειδικευμένου Γραφείου στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, με αντικείμενο την κατοχύρωση των ευρεσιτεχνιών.
Η… καυτή ελληνική ομάδα «HoT», συμμετείχε στον διαγωνισμό «THE 2017 HILTI INTERNET OF THINGS COMPETITION», ένα διαγωνισμό όπου συμμετέχουν φοιτητές και απόφοιτοι από όλο τον κόσμο. Φέτος ο διαγωνισμός είχε ως θέμα την αξιοποίηση της τεχνολογίας Internet of things (IoT), με σκοπό να βελτιώσει τη ψηφιακή εμπειρία των πελατών της εταιρίας.
Η φιλοσοφία του Internet of Things είναι ότι οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε χώρο, για οποιοδήποτε αντικείμενο υπάρχει μέσω αισθητήρων σύνδεση στο διαδίκτυο, όπου μεταβιβάζονται δεδομένα που αξιοποιούνται για την καλύτερη λειτουργία του αντικειμένου.
Στο διαγωνισμό έγιναν 105 εγγραφές ομάδων από τις οποίες μπόρεσαν να λάβουν μέρος οι 57. Προκρίθηκαν στον ημιτελικό 20 ομάδες και στον τελικό, που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στην Μαλαισία, έλαβαν μέρος μόλις οκτώ, μεταξύ των οποίων η ομάδα «ΗοΤ», η μοναδική από την Ελλάδα και η δεύτερη από την Ευρώπη.
Η πρόταση που κατέθεσε η ομάδα αφορούσε ένα τρυπάνι κατεδαφίσεων που μπορεί να αναγνωρίζει τι υλικά τρυπάει, με πολλαπλά οφέλη για την εταιρία και τον καταναλωτή. Συγκεκριμένα, στο τρυπάνι προστέθηκαν τέσσερις αισθητήρες οι οποίοι συλλέγουν δεδομένα κατά τη χρήση από το καταναλωτή και στη συνέχεια τα μεταβιβάζουν στο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας ώστε να τα επεξεργαστεί και να παρέχει μεγαλύτερη αξία στους πελάτες της.
Αναλυτικά τα μέλη της ομάδας είναι:
1. Γιώργος Φόρογλου. Αρχηγός της ομάδας και υπεύθυνος για την ανάλυση των δεδομένων. Απόφοιτος του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Σεπτέμβριος 2016)
2. Γιώργος Χάτσιος. Υπεύθυνος για το μάρκετινγκ. Απόφοιτος του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Σεπτέμβριος 2016)
3. Κωνσταντίνος Μουταφίδης. Υπεύθυνος για το μάρκετινγκ. Φοιτητής στο 3ο έτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
4. Λευτέρης Αδαλάκης. Υπεύθυνος για το μηχανολογικό κομμάτι. Φοιτητής στο 5ο έτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
5. Γιώργος Κυριαζίδης. Υπεύθυνος για το ηλεκτρολογικό κομμάτι. Φοιτητής στο 2ο έτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.