Παράπονα κυρίως για σταθερή τηλεφωνία και Ιντερνετ
«Πρωταθλητές» στις καταγγελίες των καταναλωτών αναδεικνύονται οι τηλεπικοινωνίες και κυρίως όσες σχετίζονται με τη σταθερή τηλεφωνία και το Ιντερνετ.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), σύμφωνα με τα οποία συνολικά την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών διαχειρίστηκε 2.318 γραπτά αιτήματα.
Απ΄ αυτά, τα 2.215 αφορούσαν σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες, με τη συντριπτική πλειονότητα (1.628) να αποτελούν προβλήματα με σταθερό τηλέφωνο και διαδικτυακές υπηρεσίες.
Οι υπόλοιπες καταγγελίες αφορούσαν σε κινητή τηλεφωνία και Internet (425), Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (66), Τηλεόραση (24), Φάσμα ραδιοσυχνοτήτων/κεραίες (72), ταχυδρομικές υπηρεσίες (54), ενώ υπεβλήθησαν και 72 αιτήματα για γενική ενημέρωση.
Ελεγχος
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Αρχής, ο Τομέας Εξυπηρέτησης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τηλεπικοινωνιών κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου πραγματοποίησε 64 ελέγχους στην επικράτεια σε σημεία πώλησης (καταστήματα) παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών και συνεργατών τους, προκειμένου να εξακριβώσει τον βαθμό συμμόρφωσής τους με το κανονιστικό πλαίσιο.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη χρονιά καταγράφηκαν συνολικά 10.883 γραπτές καταγγελίες -μειωμένες κατά 9,4% συγκριτικά με το 2013- και οι περισσότερες αφορούσαν σε υπηρεσίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και Διαδικτύου.
Να σημειωθεί ότι από τον Ιανουάριο του 2015 έχει τεθεί σε λειτουργία το «ΕΡΜΗΣ», το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης καταγγελιών της ΕΕΤΤ, που βελτιώνει και επιταχύνει την εξυπηρέτηση των καταναλωτών που απευθύνονται στην Αρχή.
Πηγή: Έθνος