Οργή για την τετραπληγική που πέθανε όταν της έκοψαν το ρεύμα – Τι απαντά η ΔΕΗ
Την τελευταία της πνοή μία ώρα μετά τη διακοπή του ρεύματος από τη ΔΕΗ λόγω χρέους άφησε στο σπίτι της στα Χανιά, στη συνοικία της Νέας Χώρας, μία 56χρονη τετραπληγική, η οποία ζούσε με μηχανική υποστήριξη.
Η γυναίκα τα τελευταία 15 χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρότατα προβλήματα υγείας και όπως κατήγγειλαν τα παιδιά της, άφησε την τελευταία της πνοή χθες το μεσημέρι, μία ώρα μετά αφού η ΔΕΗ, λόγω χρέους της έκοψε το ρεύμα, αν και χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη από τρία μηχανήματα όλο το 24ωρο.
Οι συγγενείς της 56χρονης κατέθεσαν χθες απόγευμα μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ενώ τα ακριβή αίτια του θανάτου της αναμένεται να προσδιορίσει η νεκροψία-νεκροτομή.
Πηγές της ΔΕΗ αναφέρουν ότι το ρολόι ήταν καταχωρισμένο σε άλλο όνομα, και δεν είχε δηλωθεί ως ευάλωτη καταναλώτρια.
«Η μητέρα μου έφυγε σαν να την έχουν πνίξει», τόνισε ο γιος της τετραπληγικής γυναίκας, της οποίας έκοψαν το ρεύμα και πέθανε, αφού έπαυσε η λειτουργία της μηχανικής υποστήριξης.
«Χθες το μεσημέρι κατά τις 15.30 με ενημέρωσε ο αδερφός μου ότι η μητέρα μου βρίσκεται σε κωματώδη κατάσταση», ανέφερε στην πρωινή εκπομπή του MEGA ο γιος της 56χρονης που πέθανε χθες στα Χανιά. «Τους είδα στο ασθενοφόρο και πήγαιναν στο νοσοκομείο. Όταν έφθασα στο νοσοκομείο, οι γιατροί μου είπαν ότι η μητέρα μου έχει πεθάνει».
«Χάσαμε τη μητέρα μου για 800 ευρώ παρά το διακανονισμό που είχαμε κάνει», είπε ο γιος της καταγγέλλοντας ότι η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα και δεν ειδοποιήθηκε κανείς. «Η μητέρα μου είναι με μηχανική υποστήριξη από το 2004. Η ΔΕΗ ήξερε από το 2007 ότι η μητέρα μου είναι με μηχανική υποστήριξη και δε μπορεί να ζήσει χωρίς ρεύμα», ανέφερε ο γιος της 56χρονης.
Η άτυχη γυναίκα είχε συγκινήσει την τοπική κοινωνία τον περασμένο Μάρτιο, όταν η ίδια με επιστολή είχε κάνει γνωστό ότι ο ΟΓΑ της είχε κόψει την σύνταξη, με αποτέλεσμα να μην μπορεί πλέον να πληρώσει ούτε τη θεραπεία της.
H ΔΕΗ
Στις καταγγελίες για θάνατο τετραπληγικής μόλις η ΔΕΗ τής έκοψε το ρεύμα αναφέρεται η Επιχείρηση με ανακοίνωσή της.
Διευκρινίζει ότι ουδέποτε ήταν καταχωρημένη στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η ΔΕΗ δεν κόβει ποτέ το ρεύμα.
«Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα» συνεχίζει.
Στην ίδια ανακοίνωση η ΔΕΗ υπενθυμίζει ότι για την εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών απαιτείται μια απλή αίτηση ακόμα και τηλεφωνικά στο 11770.
Σε ανακοίνωσή του ο ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής του Συστήματος) σημειώνει επίσης ότι οι Υπηρεσίες του, οι οποίες έκοψαν το ρεύμα, δεν γνώριζαν ούτε είχαν ενημερωθεί με οποιονδήποτε τρόπο για την ύπαρξη ατόμου που έχρηζε μηχανικής υποστήριξης ή ανήκε σε ευπαθή ομάδα.