ΟΛΘ: «Χωρίς προσωπικό πρώτης γραμμής»

Καμπανάκι για τον κίνδυνο ιδυναμίας εξυπηρέτησης του φορτίου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, σε περίπτωση που δεν ενισχυθεί αμέσως το ανθρώπινο δυναμικό της ΟΛΘ, κρούει η ΟΜΥΛΕ με επιστολή της προς τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου.

 

Οπως επισημαίνει η Ομοσπονδία, παρότι η διακίνηση φορτίου από το 2009 αυξήθηκε σημαντικά (περί το 19% σε συμβατικό και containers), στο ίδιο διάστημα το προσωπικό έχει μειωθεί δραματικά κατά 30%, με 200 συνολικά αποχωρήσεις την τελευταία πενταετία, χωρίς παράλληλα να έχουν γίνει προσλήψεις. Μάλιστα, όπως σημειώνει, το 50% των αποχωρήσεων αφορά σε τεχνικό – χειριστές και πάνω από το 70% σε εργαζομένους που βρίσκονται στην «πρώτη γραμμή».

Για uiv ΟΜΥΛΕ η πρόσληψη συμβασιούχων (οκτάμηνα), των οποίων πρόσφατα έκανε χρήση η ΟΛΘ Α.Ε., δεν λύνει το ζήτημα, «μιας που τόσο οι ανάγκες είναι μόνιμου και πάγιου χαρακτήρα, οσο και το γεγονός οτι μεχρι να αποκτήσουν την εξειδίκευση και την εμπειρία οι συμβασιούχοι και να ενταχθούν πλήρως στην “παραγωγή”, έρχεται η ώρα της αποχώρησής τους».

«Αντιμετωπίζουμε μια εντελώς στρεβλή κατάσταση, η οποία παίρνει ακραία χαρακτηριστικά και όσο καθυστερεί η απόφαση νια πρόσληψη προσωπικού τόσο βρισκόμαστε πιο κοντά σε αδυναμία λειτουργίας του Οργανισμού. Αμεσα και χωρίς χρονοτριβή πρέπει να δοθεί η έγκριση για την πρόσληψη τουλάχιστον χειριστών, τεχνικού προσωπικού και ιδιαίτερα ηλεκτρολόγων ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και διοικητικού προσωπικού πρώτης γραμμής στην εξυπηρέτηση των χρηστών των λιμενικών υπηρεσιών. Μπορεί εναλλακτικά η ΟΛΘΑ.Ε. να καλύψει μέσω της κινητικότητας μέρος των αναγκών σε διοικητικό προσωπικό και στις κατηγορίες τεχνικό χειριστών με σαφή όμως προσδιορισμό των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων», τονίζει η ΟΜΥΛΕ.

 

Πηγή: Ναυτεμπορική