Νοσοκομείο Παπαγεωργίου: Κατάργηση των ιδιωτικών τηλεφωνικών ραντεβού
Την οριστική κατάργηση της ληστρικής για τους πολίτες, όπως τη χαρακτηρίζει, υπηρεσίας των ιδιωτικών τηλεφωνικών ραντεβού για τα εξωτερικά ιατρεία του “Παπαγεωργίου” ζητεί το Σωματείο Εργαζομένων του νοσοκομείου.
Όπως εξηγεί σε επιστολή του προς τον υπουργό Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή, τον Οκτώβριο του 2012 η διοίκηση του “Παπαγεωργίου” αποφάσισε τη σύναψη σύμβασης με την εταιρεία Data Research Consulting, υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης κοινού, στην οποία ανέθεσε καθ’ ολοκληρία το κλείσιμο των ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων του νοσοκομείου με χρεώσεις 1,12 ευρώ ανά κλήση από σταθερό και 1,8 ευρώ ανά κλήση από κινητό.
“Είχε προηγηθεί μπαράζ επιθέσεων και απαξίωσης στο προσωπικό και την αντίστοιχη υπηρεσία του νοσοκομείου, που εξυπηρετούσε δωρεάν το κοινό. Το Σωματείο Εργαζομένων συγκέντρωσε 3.500 υπογραφές διαμαρτυρόμενων πολιτών, ενώ κατέθεσε τεχνική πρόταση για τον εκσυγχρονισμό της υφιστάμενης υπηρεσίας των ραντεβού, στην οποία εισηγούταν την επέκταση της λειτουργίας της με την προσθήκη επιπλέον μιας απογευματινής βάρδιας, που θα λειτουργούσε μέχρι τις 10 μ.μ., με σκοπό την αποσυμφόρηση του κέντρου και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών”, τονίζει το Σωματείο.
Παράλληλα επισημαίνει ότι σταδιακά η υπηρεσία των τηλεφωνικών ραντεβού αποψιλώθηκε. Από τους έξι υπαλλήλους που εργάζονταν αρχικά σήμερα υπηρετούν δύο, ενώ τους αφαιρέθηκαν εντελώς οι τηλεφωνικές γραμμές, προκειμένου να μην μπορούν να εξυπηρετούν τηλεφωνικά τους πολίτες και όλη η ζήτηση να κατευθύνεται στον ιδιώτη εργολάβο (14741).
Σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων με βάση τα στατιστικά στοιχεία του Οκτωβρίου 2013 οι δύο παραμένοντες υπάλληλοι της υπηρεσίας των ραντεβού του νοσοκομείου κλείνουν σήμερα περισσότερα από 7.500 για τα εξωτερικά ιατρεία (αποκλειστικά και μόνον για τους ασθενείς που προσέρχονται στο νοσοκομείο), ενώ οι δεκαπέντε υπάλληλοι και οι δύο βάρδιες του εργολάβου κλείνουν λιγότερα από 4.800 τηλεφωνικά ραντεβού.
“Το κέρδος ωστόσο του αναδόχου είναι υπερπολλαπλάσιο, καθώς αμείβεται με βάση τις κλήσεις και όχι τα ραντεβού που κλείνει. Στη σύμβαση που έχει υπογραφεί δεν υπάρχει όρος που να διασφαλίζει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών σε ό,τι αφορά το μέγιστο χρόνο εξυπηρέτησης, με αποτέλεσμα η υπηρεσία να καθίσταται δυσχερής π.χ. για τους ηλικιωμένους και τους μετανάστες”, εξηγεί το Σωματείο και προσθέτει: “Ακόμη ένα μεγάλο μέρος των ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων κλείνεται δωρεάν από τη διαδικτυακή πλατφόρμα ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων που ανέπτυξε η υπηρεσία πληροφορικής του νοσοκομείου για το σκοπό αυτό”.
Πηγή: Εφημερίδα Μακεδονία