Νέα υπηρεσία “Τηλεφωνικής Γραμμής Εξυπηρέτησης του Δημότη” έθεσε σε λειτουργία ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

dimos-kordeliou-evosmou

Μια νέα υπηρεσία άμεσης καταγραφής και επίλυσης των προβλημάτων της καθημερινότητας των πολιτών σε ζητήματα που άπτονται της εύρυθμης λειτουργίας του δήμου, έθεσε σε λειτουργία από σήμερα Δευτέρα 6 Νοεμβρίου ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου.

Πρόκειται για την ανοιχτή “τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη” όπου με ένα τηλεφώνημα στον αριθμό 2313 302200, οι δημότες και οι κάτοικοι του δήμου έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις επισημάνσεις και τα αιτήματά τους για θέματα και προβλήματα της καθημερινότητας (καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, οδοποιία, ηλεκτροφωτισμός, αδέσποτα ζώα, κ.ά), τα οποία εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του δήμου και χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης.

“Εγκαινιάζουμε μια νέα εποχή στην εξυπηρέτηση του πολίτη με μια ακόμη πρωτοβουλία η οποία ενισχύει την προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής. Στόχος μας μέσα από τη λειτουργία της τηλεφωνικής αυτής γραμμής επικοινωνίας να αντιμετωπιστούν άμεσα και δραστικά τα μικρά και μεγάλα προβλήματα του δήμου μας και για τον λόγο αυτό καλώ όλους τους δημότες να συμβάλουν με τις επισημάνσεις τους στην προσπάθεια αυτή” δήλωσε ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου κ. Πέτρος Σούλας.

Η νέα υπηρεσία “τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης του δημότη” είναι διαθέσιμη για όλους τους κατοίκους του δήμου, λειτουργώντας 5 ημέρες την εβδομάδα (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις ώρες 8.00 π.μ. – 16.00 μ.μ. Τα αιτήματα και οι επισημάνσεις θα  καταγράφονται ηλεκτρονικά και στη συνέχεια θα προωθούνται προς επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου. Εναλλακτικά οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τα αιτήματα και τις παρατηρήσεις τους και ηλεκτρονικά στο mail: support@kordelio-evosmos.gr.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών πέραν του ανωτέρω τηλεφωνικού αριθμού (2313 302200) σύντομα θα υπάρξει και πενταψήφιο νούμερο, το οποίο θα ανακοινωθεί προσεχώς.