Μετ’ εμποδίων τα έργα κατασκευής του μετρό

Στο μακρινό… 2023 (δηλαδή σε εννέα χρόνια από σήμερα!) “βλέπουν” την έναρξη λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης οι εργαζόμενοι στη κοινοπραξία που το κατασκευάζει!!

 

Μιλώντας στο radio1d.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων, Χάρης Κυπριανίδης, εξέφρασε την πεποίθηση του ότι η Θεσσαλονίκη δεν πρόκειται να αποκτήσει μετρό πριν από το 2020 ή και το 2023, “όσο καλά και να πάμε από εδώ και πέρα και όποιον σταθμό και να καταργήσουμε”!

 

Ισχυρίστηκε δε ότι οι καθυστερήσεις που έχουν ανακύψει με τις αρχαιότητες στον σταθμό Βενιζέλου του μετρό, είναι απλώς το “χαλί” κάτω από το οποίο κρύβονται τα πραγματικά προβλήματα του έργου, δηλαδή οι απαλλοτριώσεις, τα οικονομικά ζητήματα και τα θέματα μηχανικού.

 

“Αυτό που ξέρω είναι πως όταν κάτι δεν προχωράει είναι γιατί δεν θέλω να το κάνω. Στο έργο του μετρό τα προβλήματα αντί να λύνονται, συσσωρεύονται”, είπε. Υπογράμμισε ότι κάθε Σεπτέμβριο καταγράφεται μία “ώθηση” στη κατασκευή του, προκειμένου να το επισκεφτεί ο αρμόδιος υπουργός και να εκφράσει την αισιοδοξία του και αμέσως μετά οι ρυθμοί πέφτουν.

 

Ακόμη και οι δύο μετροπόντικες, επισήμανε, που ανακοινώθηκε ότι “πιάνουν δουλειά”, απλά θα αποθηκευτούν στον σταθμό της Ν. Ελβετίας, όπου μεταφέρονται, και δεν πρόκειται να λειτουργήσουν, όσο δεν κατασκευάζονται οι διαφραγματικοί τοίχοι στη Βούλγαρη, εξαιτίας των εκεί προβλημάτων.

 

Εξέφρασε τους φόβους του ότι “οι πρόσθετοι πόροι, ύψους 42 εκατ. ευρώ, που τελούν υπό τελική έγκριση για τις αρχαιότητες, δεν είναι επαρκείς”. Τέλος, χαρακτήρισε παράδοξο να ξεκινά η κατασκευή της επέκτασης προς τη Καλαμαριά, πριν ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του μετρό. “Αν όλα πάνε καλά, η Καλαμαριά θα έχει ολοκληρωθεί νωρίτερα από τη κεντρική γραμμή. Αυτό θα είναι παγκόσμιο παράδοξο”, κατέληξε. 

 

Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr