Η ΟΛΜΕ ζητεί κινητοποιήσεις των καθηγητών
Συλλαλητήρια και αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης προτείνει στους καθηγητές το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ. Την ίδια στιγμή, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) ζητεί αλλαγή του νέου συστήματος εισαγωγής στα ΑΕΙ/ΤΕΙ, που θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά το 2016.
Η ΟΛΜΕ ζητεί από τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους «αποχή από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου». Επίσης, προτείνει στην ΑΔΕΔΥ να πραγματοποιηθούν συλλαλητήριο και στάση εργασίας στις 10 Οκτωβρίου, ημέρα της εκδίκασης στο ΣτΕ της προσφυγής της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση, και απεργία τον Νοέμβριο. Παράλληλα, ζητεί από τη ΔΟΕ (διδασκαλική ομοσπονδία) να οργανώσουν συγκεντρώσεις στα υπ. Παιδείας και Διοικ. Μεταρρύθμισης και συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα τον Οκτώβριο, σε συνεργασία με τις ενώσεις γονέων.
Η ΕΜΕ προτείνει αλλαγές στο νέο (το 2016 η πρώτη εφαρμογή του) σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ/ΤΕΙ, καθώς η εταιρεία θεωρεί ότι «περιορίζεται η δυνατότητα των μαθητών που επιλέγουν τις επιστήμες υγείας να εισάγονται, εφόσον το επιθυμούν, σε σχολές θετικών και τεχνολογικών επιστημών. Ο περιορισμός αυτός ήταν ένα σημαντικό λάθος του παλαιότερου συστήματος των Δεσμών, το οποίο με επιτυχία αντιμετωπίστηκε από το ισχύον σύστημα. Με τον προτεινόμενο νέο νόμο τιμωρείται ο μαθητής που επιλέγει το πεδίο των επιστημών υγείας με τον αποκλεισμό του από τη μεγαλύτερη ομάδα των σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τις σχολές θετικών και τεχνολογικών επιστημών και αντίστροφα. Επομένως, για να είναι δυνατή η επιλογή σχολών θετικών και τεχνολογικών επιστημών από μαθητές των επιστημών υγείας αλλά και για την κάλυψη βασικών προαπαιτούμενων μαθηματικών αναγκών των ιατρικών και βιολογικών σχολών (σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων σχολών), κρίνεται υποχρεωτική η κοινή διδασκαλία των Μαθηματικών στο πεδίο των επιστημών υγείας και στο πεδίο των θετικών και τεχνολογικών επιστημών».