Γ. Ρακκάς: Ο Μπουτάρης γυρίζει τη Θεσσαλονίκη πίσω στο 1912
Ο Μπουτάρης γυρίζει τη Θεσσαλονίκη πίσω στο 1912 είπε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Μένουμε Θεσσαλονίκη” Γιώργος Ρακκάς, μιλώντας στο radio1d.gr και την εκπομπή “Οι Απέναντι” με τους Ανδρέα Σταματόπουλο, Σάκη Αποστολάκη και Δέσποινα Κρητικού. Ο κ. Ρακκάς τόνισε ότι είναι πολύ αρνητική για τη Θεσσαλονίκη η λεγόμενη διπλωματία των πόλεων που ακολουθεί ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μπουτάρης. Συγκεκριμένα, ο κ. Ρακκάς δήλωσε πως οι συμφωνίες εμπορικού και τουριστικού χαρακτήρα που έχει συνάψει ο δήμαρχος με τουρκικές πόλεις, θα έχουν καταστροφικά αποτελέσματα στο μέλλον, καθώς η Θεσσαλονίκη γίνεται δορυφόρος της Κωνσταντινούπολης. Παράλληλα, ο Γ. Ρακκάς εξήγησε πως όλες αυτές οι συμφωνίες γίνονται στην απαράδεκτη βάση ότι ο Κεμάλ μας ενώνει και είναι ο ελευθερωτής, τη στιγμή που η πλειοψηφία των προγόνων των κατοίκων της πόλης έχουν υποφέρει από το Μουσταφά Κεμάλ. Στην ουσία χρησιμοποιείται η τουριστική συνεργασία για να παργματοποιηθούν οι τουρκικές αξιώσεις στην Ελλάδα, διαπίστωσε ο κ. Ρακκάς.
Σχετικά με το ζήτημα των απορροών, ο κ. Ρακκάς εξήγησε ότι υπάρχει μια χρόνια διένεξη μεταξύ Δήμου και ΕΥΑΘ σχετικά με το ποιος έχει την ευθύνη με τα φρεάτια, τα οποία βουλώνουν κάθε φορά που βρέχει. Επιπλέον, σημείωσε την κακή κατάσταση που έχουν οι συγκεκριμένες υποδομές σε συνδυασμό με την αδιαφορία των πολιτών, οι οποίοι πολλές φορές πετάνε σκουπίδια στα φρεάτια. Παράλληλα, ο δημοτικός σύμβουλος μίλησε για τις κακοτεχνίες των πεζοδρομίων που οδηγούν στο βούλωμα των φρεατίων, καθιστώντας το ζήτημα αρκετά περίπλοκο. Δραματικά κατώτερο των περιστάσεων χαρακτήρισε το δημοτικό συμβούλιο, ο κ. Ρακκάς με χαρακτηριστικό παράδειγμα την ανάθεση έργων σε εταιρείες με έδρες φαντάσματα. Η διοίκηση του δήμου αδυνατεί να εκτελέσει το υποτυπώδες, ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της παράταξης “Μένουμε Θεσσαλονίκη” και συνέχισε λέγοντας πως η διοίκηση Μπουτάρη παίρνει ένα απόλυτα αρνητικά πρόσημο. Τέλος, ο κ. Ρακκάς είπε πως το μετρό είναι ένα έργο που γίνεται σε εντελώς λάθος βάση και μόνο προβλήματα δημιουργεί στην πόλη η κατασκευή του, τη στιγμή που υπέργεια μέσα θα μπορούσαν να είχαν λύσει το ζήτημα της κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη.