Εξειδικευμένες αγορές επιδιώκει να προσελκύσει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

enosi-ksenodoxon-thessaloniki-imerida

Εξειδικευμένες αγορές επιδιώκει να προσελκύσει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και ανοίγει τους ορίζοντές της στην προώθηση του προορισμού σε συγκεκριμένα ταξιδιωτικά κοινά, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες με σκοπό την αύξηση του αριθμού των τουριστών που επισκέπτονται την πόλη. Μετά την κατηγορία ταξιδιωτών άνω των 50 ετών η ΕΞΘ στρέφει τώρα το ενδιαφέρον της και στην παγκόσμια κοινότητα των γκέι, ενημερώνοντας τα μέλη της για τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης αγοράς και τους τρόπους προσέγγισής της.

Η ΕΞΘ, σε συνεργασία με το εξειδικευμένο brand “Destsetters / Travel by Interest” διοργάνωσε σχετική ημερίδα για τα μέλη της με θέμα: “Gay & Lesbian Travel Market: Trends, Services & Targeting Methods”. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου “ΤΗΕ ΜΕΤ”, όπου και διαπιστώθηκε το έκδηλο ενδιαφέρον του ξενοδοχειακού κλάδου της πόλης για την προώθηση του προορισμού σε ομάδες ταξιδιωτών με ομοιογενή χαρακτηριστικά.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν δράσεις προκειμένου η Θεσσαλονίκη να ενταχθεί ως προορισμός στην Lesbian, Gay, Bisexual, Trans Gender (LGBT) αγορά, στα τέσσερα σημεία του πλανήτη. Η παρουσίαση έγινε από τον κο Νίκο Μοράντη, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία του σεβασμού της διαφορετικότητας, ανέλυσε το προφίλ της συγκεκριμένης ταξιδιωτικής αγοράς και σταχυολόγησε τα σημεία που την καθιστούν μια από τις ισχυρότερες στην κατανάλωση και τον τουρισμό.

Στο πλαίσιο της ημερίδας έγινε ουσιαστικός διάλογος με ξενοδόχους και διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων και αναζητήθηκαν τρόποι για την αποτελεσματική προσέγγιση του LGBT κοινού μέσα από εξειδικευμένα κανάλια επικοινωνίας και δημοσιότητας, εξετάστηκαν πρακτικές για την ανάπτυξη του “Gay Friendly” χαρακτήρα καταλυμάτων και παρουσιάστηκαν μέθοδοι για το στήσιμο μιας αποτελεσματικής καμπάνιας προσέλκυσης της συγκεκριμένης ομάδας.

Τονίστηκε επίσης πως η διεθνής κοινότητα των γκέι, με βάση τις έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, συνηθίζει να ταξιδεύει συχνά και μάλιστα περισσότερες από τρεις με τέσσερις φορές το χρόνο. Υπογραμμίστηκε μεταξύ άλλων ότι το τουριστικό προϊόν της πόλης είναι ανταγωνιστικό, καθώς διαθέτει εκείνα τα χαρακτηριστικά που έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις τους, δηλαδή κουλτούρα, τέχνη, γαστρονομία και διασκέδαση.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, χαιρετισμό απεύθυνε ο Πρόεδρος της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος ο οποίος σημείωσε πως η Θεσσαλονίκη είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε κάθε πρόκληση της διεθνούς ταξιδιωτικής αγοράς, καθώς είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με όλους τους φορείς και τις οργανώσεις που επιδιώκουν να συμβάλλουν στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή.

Να σημειωθεί πως στο πλαίσιο της ημερίδας έγινε ειδική προβολή οπτικοακουστικού υλικού, φωτογραφιών και βίντεο τα οποία επιμελήθηκε η ΕΞΘ, προκειμένου να παρουσιάσει τα «δυνατά» σημεία του προορισμού, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον της γκέι κοινότητας.

Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Γενικός Γραμματέας κ. Ανδρέας Μανδρίνος, η Έφορος κυρία Καλλιόπη Αρβανιτίδου και τα Μέλη του Δ.Σ. της ΕΞΘ κ. Δημήτριος Μουσιάδης και Δημήτριος Σιμιακός. Από την πλευρά του δήμου Θεσσαλονίκης παρέστη η εκπρόσωπος του Τμήματος Τουρισμού κυρία Ιωάννα Μυταυτσή.