Επιστράτευση στον ΟΑΣΘ ζητά ο Μπουτάρης

ΦΩΤΟ: SOOC/ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΚΑΛΙΔΗΣ/ΑΡΧΕΙΟΥ

ΦΩΤΟ: SOOC/ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΚΑΛΙΔΗΣ/ΑΡΧΕΙΟΥ

Για το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη έχει μείνει επ’ αόριστον χωρίς λεωφορεία μετά τη νέα επίσχεση εργασίας των εργαζομένων μίλησε ο δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Μπουτάρης.

Επιστράτευση προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τη μετακίνηση του επιβατικού κοινού, λόγω της επίσχεσης εργασίας στον ΟΑΣΘ, θα ζητήσει από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη, ο Γιάννης Μπουτάρης, όπως δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης στον ραδιοφωνικό σταθμό “Πρακτορείο 104,9 FM”.

“Θα ζητήσω από τον Σπίρτζη να κάνει επιστράτευση. Δεν γίνεται ο κόσμος να ταλαιπωρείται. Δεν μπορεί να κινηθεί η πόλη” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπουτάρης.

Τόνισε δε, ότι θα πρέπει όλοι να αντιληφθούν ότι “όσοι δουλεύουν σε δημόσιες συγκοινωνίες δεν δουλεύουν σε ιδιωτική επιχείρηση διότι εξυπηρετούν όλο τον κόσμο” και χαρακτήρισε “πρώτη προτεραιότητα” την εξυπηρέτηση των πολιτών.

“Όσα λεφτά κι αν σου χρωστάω, από τη στιγμή που δουλεύεις σε δημοτική επιχείρηση, η απεργία δεν υπάρχει σαν έννοια. Δεν μπορείς να κάνεις απεργία επειδή σου χρωστάει δύο μήνες λεφτά” υπογράμμισε ο δήμαρχος.

Κάλεσε τους εργαζόμενους να κατέβουν σήμερα κιόλας στην Αθήνα και να επιδιώξουν συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό προκειμένου να λυθεί άμεσα το πρόβλημα. “Να μην περιμένει ο κ. Τσερμενίδης αύριο τον κ. Σπίρτζη. Να κατέβουν σήμερα στην Αθήνα και να τα βρούνε” υπογράμμισε ο κ. Μπουτάρης.

“Διαλύεται η πόλη, η αγορά δεν μπορεί να δουλέψει, όλος ο κόσμος ταλαιπωρείται” σημείωσε και πρόσθεσε: “Αυτό που έκανε η Έκθεση το Σαββατοκύριακο δεν μπορεί να το κάνει ο Δήμος αυτό. Δεν έχει τη δυνατότητα να νοικιάσει λεωφορεία. Και να γινόταν χρειάζεται κάποιες μέρες να τακτοποιηθεί η κατάσταση”.

“Διαδημοτική επιχείρηση η λύση στο πρόβλημα”

Ο κ. Μπουτάρης επισήμανε πως “το πρόβλημα θα λυθεί μόνο αν γίνει μία διαδημοτική επιχείρηση και καταγγείλει ο Δήμος πια τη σύμβαση αυτή” και αποκάλυψε πως “είμαστε σε σκέψεις να το κάνουμε και να καταγγελθεί αυτή η σύμβαση”.

Ανέφερε δε πως ζητήθηκε η συνδρομή εκπροσώπων της Παγκόσμιας Τράπεζας, που επισκέφθηκαν τις προηγούμενες ημέρες τον Δήμο, για “να μας βοηθήσει να κάνουμε έναν στρατηγικό σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης”.