ΕΞΘ: Πρόσκληση στους Γερμανούς να επισκεφθούν τη Θεσσαλονίκη

Χρόνο με το χρόνο, η Θεσσαλονίκη «ανεβαίνει» στις προτιμήσεις των Γερμανών τουριστών, οι οποίοι ολοένα και περισσότερο συμπεριλαμβάνουν τον προορισμό στα ταξίδια που οργανώνουν στην Ελλάδα.

 
Το συμπέρασμα αυτό ενισχύεται από το σημαντικό ενδιαφέρον που έδειξαν τουριστικοί πράκτορες και γραφεία της Γερμανίας ώστε να συμπεριλάβουν τη Θεσσαλονίκη στα πακέτα τους, εκπρόσωποι των οποίων επισκέφθηκαν το περίπτερο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου.

Η ΕΞΘ συμμετείχε στην ITB Berlin 2015 με δικό της σταντ στο περίπτερο του ΕΟΤ, καθώς δε θα μπορούσε να απουσιάζει από μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως. Το περίπτερο της Θεσσαλονίκης κατακλύστηκε από το κοινό, ενώ οι εκπρόσωποι της ΕΞΘ πραγματοποίησαν επαφές με τουριστικούς πράκτορες και συμμετείχαν σε συναντήσεις με επαγγελματίες αγοραστές, στο Speed Networking που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της ITB.

Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων η αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Γιάννης Γιώργος, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης κ.α.

Η ΕΞΘ ήταν και είναι πάντοτε πρόθυμη να συνεργαστεί με όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που συμβάλλουν στην εθνική προσπάθεια που λέγεται ανάπτυξη του τουρισμού, ειδικά σήμερα που η χώρα βρίσκεται σε μια κρίσιμη καμπή, γιατί πιστεύει πως ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας για να βγει η χώρα από την κρίση.

Ο Πρόεδρος της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, αμέσως μετά τη εκδήλωση που διοργάνωσαν στο πλαίσιο της ITB η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ με στόχο να προβάλουν την περιοχή στα γερμανικά ΜΜΕ και τους τουριστικούς πράκτορες, δήλωσε: «Το 2014 ήταν μια σημαντική χρονιά για τη Θεσσαλονίκη, καθώς παρατηρήθηκε αύξηση των διανυκτερεύσεων. Θα θέλαμε αυτή η αύξηση να συνεχιστεί και το 2015, αλλά και να συνοδευτεί με αύξηση των οικονομικών μεγεθών, ώστε να στηριχθεί η τοπική οικονομία», επεσήμανε ο κ. Θωμόπουλος και πρόσθεσε:

«Προσκαλούμε στη Θεσσαλονίκη για city break, αλλά και για εναλλακτικές μορφές τουρισμού και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες για να απολαύσουν υψηλού επιπέδου φιλοξενία στα ξενοδοχεία μας, αλλά και για να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες στην πόλη, συνδυάζοντάς τες με ξεχωριστές κοντινές αποδράσεις. Το τετράπτυχο κουλτούρα, πολιτισμός – ιστορία, γαστρονομία, διασκέδαση που προσφέρει η πόλη, μπορεί να συνεπάρει ανθρώπους όλων των ηλικιών, δώδεκα μήνες το χρόνο» είπε ο κ. Θωμόπουλος και σημείωσε τον καθοριστικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η γερμανική αγορά.

Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ΙΤΒ στο Βερολίνο, ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης παρουσιάζοντας τις 15 προτάσεις που περιλαμβάνονται στην καμπάνια-πρόσκληση προς τους Γερμανούς τουρίστες για να επισκεφθούν την Ελλάδα, η Θεσσαλονίκη κατέχει τη δεύτερη θέση μετά την Αθήνα με το γενικότερο τίτλο “A City with a Big Heart”.


Την ΕΞΘ εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο Αντιπρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Τορνιβούκας και η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Ευδοκία Τσατσούρη, ενώ συμμετείχαν εκπρόσωποι ξενοδοχείων και τουριστικών γραφείων της Θεσσαλονίκης.

Στο περίπτερο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης φιλοξενήθηκε ο Δήμος Θεσσαλονίκης με τις κυρίες Κωνσταντίνα Μπουκουβάλα και Στέλλα Στεφανίδου, καθώς και ο Σύνδεσμος Ξεναγών Θεσσαλονίκης – με εκπρόσωπό του τη γερμανόφωνη ξεναγό κα Δήμητρα Σαμψωνίδου.

 

Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr