Δώρα Αυγέρη: Η ΝΔ έχει σχέδιο για τον ΟΑΣΘ ή τον επιστρέφει στο δρομολόγιο του σκοτεινού παρελθόντος του;
Ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, αφού παρουσίασε μια απαξιωτική εικόνα του ΟΑΣΘ και αφού περιορίστηκε στο να προαναγγείλει την αλλαγή της διοίκησης που ορίστηκε για την εκκαθάρισή του, απέφυγε να ξεδιπλώσει το σχέδιο της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.
Ανυπαρξία σχεδίου; Σχέδιο επαναφοράς πρακτικών και προσώπων από το σκοτεινό παρελθόν;
Από ποιον ενημερώθηκε ο Υπουργός και ποια στοιχεία έλαβε υπόψη για τον ΟΑΣΘ; Σίγουρα όχι από τη διοίκηση εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, καθώς ουδέποτε της απάντησε για τα στοιχεία που του απέστειλε, στοιχεία που ουδεμία σχέση έχουν με τη “δραματική εικόνα” που παρουσίασε ο κ. Καραμανλής.
Όπως σε σχέση με τον αριθμό λεωφορείων του θερινού μειωμένου προγράμματος (μέσος όρος περασμένης εβδομάδας: 290-315 οχήματα), την λειτουργία τηλεματικής, τις έξυπνες στάσεις και τα τα συστήματα των λεωφορείων (εφαρμογή συστήματος με το μισό κόστος από πριν). Ή σε σχέση με την κοινωνική προσφορά του ΟΑΣΘ και την μεταφορά ΑΜΕΑ, ανέργων κλπ.
Από τον κ. Καραμανλή δεν ακούσαμε κουβέντα για το σχέδιό του και της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τον ΟΑΣΘ, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία εκκαθάρισής του.
Ποιο αλήθεια είναι το σχέδιο τους; Τι θα κάνουν με την εκκαθάριση; Θα συνεχιστεί και από ποιους;
Μήπως από στελέχη με τα οποία γνωρίζονται καλά από το παρελθόν και που γνωρίζουν καλά το παρελθόν τους; Μήπως αυτούς που οδήγησαν τον ΟΑΣΘ σε πλήρη απαξίωση;
Μήπως απλά θα αξιοποιήσουν αυτούς που συστηματικά προσλάμβανε ο παλιός ΟΑΣΘ με τα ραβασάκια των τότε και τώρα υπουργών και βουλευτών της ΝΔ;