Ντεμπούτο για την Porsche 911 GTS (ΦΩΤΟ)
Το τέταρτο κατά σειρά μέλος της οικογένειας GTS Porsche έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στην κορυφαία GT3 και απλές Carrera S και 4S.
Η νέα GTS διατίθεται τόσο σε κουπέ, όσο και σε κάμπριο έκδοση και κίνηση είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, κοινός παρανομαστής είναι ο γνωστός 6κύλινδρος ατμοσφαιρικός μπόξερ κινητήρας χωρητικότητας 3,8 λίτρων της Porsche «ενισχυμένος» ειδικά για την περίσταση κατά 30 ίππους. Έτσι, η μέγιστη απόδοσή του ανέρχεται τώρα στους 430 ίππους, ενώ υπάρχει η δυνατότητα συνεργασίας του τόσο με το γνωστό χειροκίνητο, όσο και με το κορυφαίο 7τάχυτο PDK κιβώτιο της γερμανικής φίρμας.
Στο βασικό εξοπλισμό της νέας 911 GTS, που έρχεται να πλαισιώσει τις αντίστοιχες εκδόσεις των Boxster, Cayman και Panamera, περιλαμβάνεται το Sport Chrono Package, οι ενεργές βάσεις του κινητήρα, καθώς και το σύστημα «ενεργητικών» αναρτήσεων PASM (Porsche Active Suspension System) που χαμηλώνει το ύψος του αμαξώματος κατά 10 χλστ. σε σχέση με τις απλές 911.
Όπως είναι αναμενόμενο, η μικρή, πλην όμως διακριτή, αύξηση στην ισχύ έχουν ως αποτέλεσμα και την περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων. Ενδεικτικά, η νέα 911 GTS είναι σε θέση στην έκδοση κουπέ και σε συνδυασμό με το PDK κιβώτιο, να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,0, ενώ η αντίστοιχη Cabriolet, σε 4,2 δλ.
Σχεδιαστικά, οι ιθύνοντες της Porsche προίκισαν την 911 GTS με το φαρδύτερο πίσω μέρος των Carrera 4 (βλ. μεγαλύτερα φτερά και μετατρόχιο), με τροχούς, χρώματος μαύρου, που συνοδεύονται από μονομπούλονες ζάντες διαμέτρου 20 ιντσών, με φωτιστικά σώματα bi-Xenon σε συνδυασμό με το σύστημα Porsche Dynamic Lighting System, με ελαφρώς τροποποιημένο κάλυμμα του κινητήρα, καθώς και με απολήξεις της εξάτμισης χρώματος μαύρου.
Στο εσωτερικό, θετική ασφαλώς αίσθηση προκαλούν τα δερμάτινα σπορ καθίσματα και εν γένει το σύνολο του εσωτερικού διακόσμου, το οποίο είναι επενδεδυμένο με αλκαντάρα.
Πηγή: 4troxoi.gr