Χωρίς ουσία ο ρόλος του Συνήγορου του Καταναλωτή

ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟΥ

Ο  Συνήγορος του Καταναλωτή απαντώντας στην εξώδικη διαμαρτυρία προς την Eurobank που του κοινοποίησε ο  Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Β. Ελλάδος, παραδέχεται ότι δεν μπορεί να διερευνήσει καμία καταγγελία που αφορά τις τράπεζες, αναιρώντας έτσι τον ίδιο του τον ρόλο. Ο ΣτΚ   αφήνει απροστάτευτους τους καταναλωτές από τις αποδεδειγμένες παρανομίες των τραπεζών. Το μόνο που κάνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή όταν υπάρχουν καταγγελίες πολιτών που αποδεικνύουν ότι η Τράπεζα έχει παραβιάσει το νόμο, είναι να μεταβιβάζει απλώς τις καταγγελίες στην Τράπεζα της Ελλάδος, η οποία σπάνια έως ποτέ επιβάλλει κυρώσεις στις τράπεζες.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή περιορίζεται στο ρόλο του ταχυδρόμου πολυτελείας μεταφέροντας επιστολές στην ΤτΕ και δεν αναλαμβάνει καμία δράση. Τη στιγμή που οι παρανομίες των τραπεζών πολλαπλασιάζονται, είναι λυπηρό να διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχει κανένας συνήγορος του καταναλωτή σε αυτές τις υποθέσεις. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, έχουμε την άποψη, ότι θα έπρεπε να είναι πραγματικός συνήγορος του καταναλωτή με δικαίωμα παρέμβασης και επιβολής κυρώσεων στις παρανομούντες τράπεζες και όχι απλός ταχυδρόμος και παρατηρητής των παρανομιών.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή του ΣτΚ και την απάντηση του Συλλόγου Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Β. Ελλάδος

 

 Ανεξάρτητη-Αρχή-Συνήγορος-του-Καταναλωτή