Aπαραίτητη η καινοτομία στο λιανεμπόριο

ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟΥ

ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟΥ

Απαραίτητο συστατικό για την επίτευξη σταθερού ή διευρυμένου μεριδίου αγοράς στο λιανικό εμπόριο αποτελεί η καινοτομία σύμφωνα με μία νέα έρευνα της UPS.

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία επικεντρώνεται στις προκλήσεις για τους Ευρωπαίους λιανέμπορους, το ευρωπαϊκό λιανεμπόριο έχει συγκεκριμένα επενδυτικά και διαρθρωτικά προγράμματα, τα οποία πρέπει να υλοποιήσει, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στους κορυφαίους ανταγωνιστές του χώρου. Πάνω από το 30% των στελεχών της αγοράς ανέφεραν ότι αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις στην υλοποίηση επενδύσεων σε συστήματα πληροφορικής, στην οργάνωση των λειτουργιών logistics, στην κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, αλλά και στο να καταστήσουν τη διοικητική λειτουργία των επιχειρήσεών τους ικανή να ανταποκριθεί στην πολυεπίπεδη λειτουργία της εν λόγω αγοράς.

Οnline πωλήσεις
Η έρευνα επισημαίνει ότι για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί οι Ευρωπαίοι retailers, θα πρέπει να αντιληφθούν ότι τα φυσικά καταστήματα γίνονται όλο και λιγότερο δημοφιλή την ώρα που οι online πωλήσεις αυξάνονται, γεγονός που σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνουν κινήσεις πέραν της παραδοσιακής λειτουργίας των καταστημάτων, τα οποία θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως χώροι αποθήκευσης αποθέματος και ως μέρος του δικτύου διανομής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της UPS, σχεδόν το ένα τρίτο (27%) των ευρωπαϊκών εταιρειών λιανικού εμπορίου χρησιμοποιούν ήδη τα καταστήματά τους ως κέντρα που εξυπηρετούν online αγορές.