Αυξημένο το ενδιαφέρον ξένων τουριστών για την Ελλάδα την περίοδο του Πάσχα
Αυξημένο καταγράφεται το ενδιαφέρον των ξένων τουριστών για την Ελλάδα την περίοδο του Πάσχα, όπως διαπιστώνει ο δικτυακός τόπος κρατήσεων της Trivago, που σε σχετική ανακοίνωση αναφέρει πως Ελλάδα ψηφίζουν για τις πασχαλινές τους διακοπές περισσότερο από όλους οι Ιταλοί, έχοντας αυξήσει κατακόρυφα την επιθυμία τους να την επισκεφθούν.
Ιδιαίτερα μεγάλη αύξηση έχει και το ενδιαφέρον των Πολωνών, οι οποίοι κατατάσσουν την Ελλάδα μέσα στους 15 κορυφαίους προορισμούς που επιλέγουν για το Πάσχα.
Αυξημένη φαίνεται να είναι και η προτίμηση που προέρχεται από τους Άγγλους, τους Ισπανούς και τους Αυστριακούς, οι οποίοι επιδιώκουν σε κάθε ευκαιρία να αποδράσουν και να επισκεφθούν την Ελλάδα για να απολαύσουν τις διακοπές τους.
Την ίδια στιγμή το φετινό Πάσχα φαίνεται να μην έχει και τόσο “εθνικό” χαρακτήρα για τους Έλληνες, αφού στους 15 κορυφαίους προορισμούς για τους οποίους έδειξαν ενδιαφέρον, μόνο ένας είναι ελληνικός.
Η ιταλική πρωτεύουσα κατακτά την κορυφή του ενδιαφέροντος τους, καθώς εμφανίζεται στην πρώτη θέση της κατάταξης. Δεύτερος δημοφιλέστερος προορισμός είναι το Λονδίνο, ενώ τρίτη στην κατάταξη είναι η γοητευτική Κωνσταντινούπολη, που ακολουθείται από το Παρίσι. Έβδομη στις γενικότερες προτιμήσεις εμφανίζεται η Κέρκυρα, που είναι ο πρώτος και μοναδικός ελληνικός προορισμός που υπάρχει στις 15 κορυφαίες επιλογές των Ελλήνων.
Σε ό,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική των καταλυμάτων, μόνον αυξήσεις φαίνεται να έχουν στις τιμές τους οι ελληνικές πόλεις για τις οποίες παρουσιάζεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την περίοδο του Πάσχα, όπως αναφέρεται.
Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στην Κέρκυρα, στον κατεξοχήν πασχαλινό προορισμό της Ελλάδας, με αυξητική μεταβολή 22% (127 ευρώ εφέτος το δωμάτιο από 104 ευρώ πέρυσι).
Αρκετά μεγάλη μεταβολή υπάρχει και στην Αθήνα, όπου οι τιμές είχαν άνοδο 12% (90 ευρώ εφέτος από 80 ευρώ πέρυσι).
Μικρότερες μεταβολές, αλλά επίσης προς τα πάνω, είχαν τόσο η Θεσσαλονίκη, όσο και το Ναύπλιο, με 5% και 3% αντίστοιχα.