Η έλλειψη ρευστότητας «κολλάει» το μετρό Θεσσαλονίκης

Τουλάχιστον 180 εκατομμύρια παραπάνω θα στοιχίσει το ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης εάν συνεχιστεί.Κι αυτή είναι μία μόνο παράμετρος οικονομική που πρέπει τώρα ν αντιμετωπίσει τόσο η νέα Κυβέρνηση όσο και οι άμεσα εμπλεκόμενοι στην υπόθεση ΜΕΤΡΟ.

 

Αυτή την περίοδο εκτός από τις άλλες δυσκολίες, το πρόβλημα για το μεγάλο έργο της πόλης είναι και οικονομικό, καθώς τα χρήματα που θα πρέπει να δώσει και η ελληνική πλευρά δεν υπάρχουν , ενώ γι αυτά που έχουν εξασφαλιστεί θα πρέπει να αναζητηθούν μέσω των ΕΣΠΑ και άλλων κοινοτικών πόρων….Τα παραπάνω τόνισε στη Βεργίνα τηλεόραση, η επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ” καθηγήτρια του ΑΠΘ Ρ. Καλφακάκου.

Το ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ή να προχωρήσει με τον ήδη υπάρχοντα ανάδοχο αλλά με διαφορετική σύμβαση, ή να υπογραφεί μια νέα σύμβαση με άλλον ανάδοχο. Η δεύτερη περίπτωση μοιάζει πιο χρονοβόρα και κοστοβόρα, όμως το ΜΕΤΡΟ φαίνεται πως ήδη έχει κολλήσει στις ράγες της έλλειψης ρευστότητας.

 

Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr