Η μεγάλη μέρα του μετρό της Θεσσαλονίκης στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης
Από τη Θεσσαλονίκη και όχι από την Αθήνα θα πρέπει να γίνεται ο συντονισμός για το Μετρό της πόλης.
Ένα έργο που…κόλλησε, μετέτρεψε τη Θεσσαλονίκη σε μια λαμαρινούπολη και δημιούργησε εκατοντάδες ανέργους, ενώ όπως τόνισε ο δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης Κ Ζέρβας εάν λειτουργούσε θα άφηνε 3 εκ ευρώ καθημερινά στην πόλη.
Το πρόβλημα του μετρό, του μεγαλεπίβολου έργου της Θεσσαλονίκης που σταμάτησε μετά τη διένεξη του αναδόχου με την κατασκευάστρια εταιρεία Αττικό Μετρό συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης σε μια ευρεία σύσκεψη όπου παρόντες ήταν οι βουλευτές της Θεσσαλονίκης και όλοι οι τοπικοί φορείς όπως και εκπρόσωποι των εργαζομένων.
Το θέμα της επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης απασχόλησε μέρος της συζήτησης καθώς ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα καθυστερήσει αρκετά το ήδη κατά πολύ καθυστερημένο έργο.
Κατά κοινή ομολογία, το μετρό της Θεσσαλονίκης πρέπει να “ξεκολλήσει’ προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες που θα έδιναν δουλειά σε 2500 εργαζόμενους τουλάχιστον.
Ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α Θεσσαλονίκης Τριαντάφυλλος Μηταφίδης μεταξύ άλλων επαναπρότεινε να μην πληρώνουν δημοτικά τέλη οι “μετρόπληκτοι” καταστηματάρχες, ενώ η επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης “Ανοιχτή Πόλη” Ρία Καλφακάκου άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας επαναδιαπραγμάτευσης της αρχικής σύμβασης παρά την καθυστέρηση που θα υπάρξει σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Το ζήτημα της χρηματοδότησης του μετρό Θεσσαλονίκης τέθηκε από μερίδα εργαζομένων καθώς υπάρχουν φήμες πως τόσο η τωρινή όσο και η προηγούμενη Κυβέρνηση χρησιμοποίησαν μέρος της χρηματοδότησης για να καλύψουν άλλες ανάγκες, ενώ δεν αποκλείεται και η ίδια η κατασκευάστρια εταιρεία να έπραξε κάτι ανάλογο. Παρόλα αυτά δεν υπήρξαν σαφείς απαντήσεις όμως όπως πρότεινε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “ΕΝΤΑΞΕΙ” και βουλευτής ΝΔ Σ Καλαφάτης το θέμα θα συζητηθεί και σε ειδική επιτροπή της βουλής προκειμένου να δοθούν σαφείς απαντήσεις.
Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr