Πως κατασκευάζεται το υβριδικό supercar της BMW; (Video)

Το i8 αποτελεί για την BMW το πιο προηγμένο όχημα που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα η γερμανική εταιρεία και συνάμα το πιο φουτουριστικό.

 

Άκρως εντυπωσιακό και μοναδικό, το πρώτο υβριδικό supercar το οποίο είναι φτιαγμένο από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα, αλουμίνιο και μαγνήσιο και συνδυάζει 3 κύλινδρο turbo βενζίνης με ηλεκτροκινητήρα που συνδυαστικά αποδίδουν 362 ίππους.

 

Η συστηματική κατασκευή χαμηλού βάρους είναι ζωτικής σημασίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

 

Αποτελεί ένα από τα πιο εκφραστικά χαρακτηριστικά και επηρεάζει τη δυναμική, τη σχεδίαση και την αποδοτικότητα. Χαμηλότερο βάρος αυτοκινήτου σημαίνει ταχύτερη επιτάχυνση, μεγαλύτερη ευελιξία και κορυφαία αποδοτικότητα.

Γα να αντισταθμιστεί το επιπλέον βάρος της ηλεκτρικής μπαταρίας, η καμπίνα επιβατών έχει κατασκευαστεί από ανθρακονήματα, κάτι που αποδεικνύει την ευφυή σχεδίαση του αυτοκινήτου: είναι έως και 50 % ελαφρύτερα από το χάλυβα και περίπου 30% ελαφρύτερα από το αλουμίνιο, ενώ διατηρούν τις ίδιες ιδιότητες αντοχής και ασφάλειας στην πρόσκρουση.

Τα μοντέλα BMW i είναι τα πρώτα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής που διαθέτουν εκτεταμένα μέρη, κατασκευασμένα από αυτό το υλικό προηγμένης τεχνολογίας. Τα ανθρακονήματα αποτελούν σημαντικό στοιχείο της πρωτοποριακής αρχιτεκτονικής LifeDrive, η οποία αλλάζει τα πάντα στο BMW i8, ακόμα και το μέλλον της σπορ οδήγησης.

Στο video που ακολουθεί θα να δείτε τη διαδικασία συναρμολόγησης του εξεζητημένου αυτού οχήματος που μπορεί κανείς να κάνει δικό του καταβάλλοντας περί τα 175.650 ευρώ…