Η κυβέρνηση μεταχειρίζεται προνομιακά τον ΟΑΣΘ

Προνομιακή μεταχείριση επιφυλάσσει η κυβέρνηση για τη διοίκηση και τους μεγαλομετόχους του ΟΑΣΘ, χαρίζοντας ουσιαστικά το χρέος του οργανισμού την ώρα που εκατομμύρια πολίτες έχουν γονατίσει υπό το βάρος της φορομπηχτικής πολιτικής και των τοκογλυφικών πρακτικών των τραπεζών. 

 

Η καταρρέουσα μνημονιακή συγκυβέρνηση επανέφερε την τελευταία στιγμή ως “υπουργική”, στο νομοσχέδιο Ίδρυση Παρατηρητηρίου Άνοιας, Βελτίωση Περί Γεννητικής φροντίδας και Ρυθμίσεις Θεμάτων Υπουργείου Υγείας, την τροπολογία που είχαν καταθέσει οι βουλευτές Θεσσαλονίκης της ΝΔ και την οποία μόλις προχθές δεν είχε αποδεχτεί στην Βουλή ο υπουργός κ. Χρυσοχοϊδης.\

 

Αμεση ήταν η αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ο ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε ότι με την συγκεκριμένη τροπολογία, τακτοποιούνται ΑΤΟΚΑ οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του οργανισμού, οι οποίες, για το διάστημα 01/01/2012 έως 31/07/2014, ξεπερνούν τα 40 εκατομμύρια ευρώ, διαγράφονται οι προσαυξήσεις και αίρονται οι ποινικές διώξεις κατά της διοίκησης του ΟΑΣΘ.

 

Την ίδια στιγμή που χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν καλύπτονται από την πρόσφατη ρύθμιση των 100 δόσεων, η μνημονιακή συγκυβέρνηση ζητάει να χορηγείται ασφαλιστική ενημερότητα, κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας, στον ΟΑΣΘ και μάλιστα σε βάθος τριετίας, μέχρι το τέλος του 2017, αν καταβάλει απλώς μηνιαία το 2,75% των οφειλών στο ΙΚΑ.

 

Ο ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει ότι την περίοδο 01/01/2012 έως 30/06/2014, ο ΟΑΣΘ διένειμε μερίσματα στους μετόχους του συνολικού ύψους 42 εκατομυρίων ευρώ περίπου. Δηλαδή, η διοίκηση του ΟΑΣΘ επέλεξε να καταβάλλει μερίσματα στους μετόχους και ούτε ένα ευρώ στα ασφαλιστικά ταμεία.

 

Την στιγμή που τα ασφαλιστικά ταμεία απειλούνται με κατάρρευση από το βάρος των πολιτικών επιλογών της μνημονιακής συγκυβέρνησης, ο ΟΑΣΘ δεν δεσμεύεται ούτε στο ελάχιστο, ότι δεν θα καταβάλλει μερίσματα στους μετόχους του, πριν από την οριστική εξόφληση των καθυστερούμενων ασφαλιστικών εισφορών.

 

Ο ΣΥΡΙΖΑ επαναλαμβάνει την πρότασή του ότι μοναδική λύση για την πόλη της Θεσσαλονίκης είναι η δημιουργία ενός ενιαίου δημόσιου φορέα αστικών συγκοινωνιών.

 

Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr