Προβάδισμα τηλεθέασης πήρε ο Alpha
Εν καιρώ θα δούμε πώς θα επηρεάσουν τον προγραμματισμό των καναλιών οι πολιτικές εξελίξεις και το ενδεχόμενο διεξαγωγής εκλογών σε περίπτωση μη εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας.
Πάντως, την περασμένη Τετάρτη, ημέρα διεξαγωγής της πρώτης ψηφοφορίας για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, περισσότεροι από 2,5 εκατ. τηλεθεατές συντονίστηκαν στα πέντε μεγάλα κανάλια (ANT1, Mega, Alpha, ΣΚΑΪ, ΝΕΡΙΤ) για να ενημερωθούν για τις εξελίξεις σε απευθείας μετάδοση στα τακτικά δελτία και στις έκτακτες εκπομπές που προβλήθηκαν.
Ούτως ή άλλως, τα κανάλια θα αλλάξουν τη στρατηγική τους προκειμένου να καλύψουν ζημίες από το πρώτο μισό της σεζόν, στο οποίο αλλιώς τα υπολόγιζαν και αλλιώς τους προέκυψαν δεδομένης της επικράτησης του Alpha σε αρκετές ζώνες, ο οποίος έχει και το προβάδισμα. Σταδιακά από το β΄ δεκαήμερο του Ιανουαρίου θα ρίξουν στη μάχη τα δυνατά τους χαρτιά, παραγωγές όπως η συνέχεια του «Κάτω Παρτάλι», η «Εθνική Ελλάδος» του Γ. Καπουτζίδη και οι «Ηρωίδες» στο Mega, το μουσικό σόου «Voice 2» στον ΑΝΤ1, η συνέχεια της σειράς «Κόκκινος κύκλος» του Π. Κοκκινόπουλου στον Alpha.
Πάντως, το α΄ τρίμηνο της σεζόν (1/10 – 14/12/2014) προηγήθηκε ο Alpha, με μερίδιο 17,2%, που όμως νιώθει την ανάσα του ΑΝΤ1 που ακολουθεί με 17%, ενώ κοντά βρίσκεται και το Mega με 16,3%. Ακολουθούν το Star με 10,2%, ο ΣΚΑΪ με 7,9%, η ΝΕΡΙΤ με 4,7% και η ΝΕΡΙΤ sports με 1,8%, ενώ το Ε είναι στο 4,5%.
Οσο για τη μέση ημερήσια τηλεθέαση, άγγιξε το προαναφερόμενο διάστημα τα 280 λεπτά ημερησίως (συν ένα από πέρυσι). Με το τηλεκοντρόλ στο χέρι συνεχίζουν να περνούν την ημέρα τους οι γυναίκες άνω των 65 ετών, αφιερώνοντας στην TV ακόμη περισσότερο χρόνο, 449 λεπτά (συν 23 λεπτά), έχοντας συντροφιά τους συνομηλίκους τους για 412 λεπτά (συν 5). Αρκετό χρόνο μπροστά στο κουτί πέρασαν και οι γυναίκες 45-64 ετών, 378 λεπτά (μείον 4), όπως και άνδρες ίδιας ηλικίας στα 284 λεπτά (μείον 11), ενώ οι γυναίκες 25-44 ετών τής αφιέρωσαν τον ίδιο χρόνο, 283 λεπτά, και οι νεαρές 15-24 ετών λίγο περισσότερο χρόνο (139 λεπτά, συν 21). Λιγότερη τηλεόραση είδαν οι άνδρες 25-44 ετών, 206 λεπτά (μείον 6), αλλά και οι νεαροί 15-24 ετών (113 λεπτά, μείον 2) καθώς και τα παιδιά 4-14 ετών (132 λεπτά, μείον 3).
Πηγή: Καθημερινή