Ryanair: «Αν ξεπουλήσετε τα αεροδρόμια, είναι σαν να παραδίδετε τα κλειδιά της Ελλάδας στη Fraport»
«Η Ελλάδα πουλάει τα κλειδιά της Δημοκρατίας στη Fraport», προειδοποίησε χθες ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair σχετικά με το ξεπούλημα των 13 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας στη γερμανική εταιρία που ήδη με τις υψηλές τιμές που επιβάλλει στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» που διαχειρίζεται, το έχει υποβαθμίσει.
Ο εμπορικός διευθυντής της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους Ντέιβιντ Ο’ Μπράιαν προειδοποίησε ότι οι Γερμανοί επενδυτές της Fraport που κέρδισε στο σχετικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για το ξεπούλημα των αεροδρομίων θα αυξήσουν τις χρεώσεις των αεροδρομίων στις αεροπορικές εταιρίες και κατά συνέπεια τα ελληνικά νησιά θα αιχμαλωτιστούν από τις διαθέσεις για κέρδη της γερμανικής εταιρίας.
Ουσιαστικά, ο Ο’ Μπράιαν είπε αυτό που δεν είπε κανείς ΕΛληνας διακεκριμένος οικονομικός αναλυτής. Οτι τα αεροδρόμια παραδίδονται στις ορέξεις των Γερμανών κερδοσκόπων που έχουν βάλει στόχο να υποβαθμίσουν μέχρι εκεί που δεν πάει οτιδήποτε θα μπορούσε να ωφελήσει την ελληνική οικονομία ώστε να ελέγχουν τη χώρα με τον εκβιασμό της διακοπής των δόσεων δια Μνημονίου.
Φανταστείτε τί θα γίνει στην περίπτωση που τα αεροδρόμια που θα πέσουν στα χέρια της Fraport, αν λάβει κανείς υπόψη την προειδοποίηση του εμπορικού διευθυντή της Ryanair;
Το πάθημα δεν έγινε μάθημα
Το στέλεχος της Ryanair έδωσε ως παράδειγμα την απαξίωση του αεροδρομίου των Σπάτων, το οποίο διαχειρίζεται η Fraport, από τις αεροπορικές εταιρίες λόγω της υψηλής χρέωσής του.
Ο κ. Ο’Μπράιαν για μια ακόμη φορά τόνισε ότι οι επιδόσεις που έχει η Αθήνα σε ό,τι αφορά τη διεθνή κίνηση είναι χαμηλές καθώς, σημείωσε, το “Ελευθέριος Βενιζέλος” έχει μόλις 60 διεθνή δρομολόγια, την ώρα που η πρωτεύουσα της Ιρλανδίας, το Δουβλίνο, έχει τα διπλάσια. Ο ίδιος το απέδωσε αυτό στις υψηλές χρεώσεις του ελληνικού αεροδρομίου που καθιστούν απαγορευτική τη χρήση του από τις αεροπορικές.
Ο ίδιος πρότεινε για την περίπτωση του αεροδρομίου της Αθήνας, το Δημόσιο να πωλήσει το μερίδιό του στον επενδυτή που θα δεσμευτεί ότι θα αυξήσει την επιβατική κίνηση και όχι σε εκείνον που θα δώσει την υψηλότερη οικονομική προσφορά.
Η ιρλανδική εταιρεία πολλές φορές έχει βάλλει κατά του μάνατζμεντ του αερολιμένα υποστηρίζοντας ότι με τη διατήρηση των χρεώσεων σε υψηλά επίπεδα καταβαράθρωσε την επιβατική κίνηση στην Αθήνα τα προηγούμενα χρόνια, την ώρα που τα ανταγωνιστικά αεροδρόμια την αύξαναν.
Τμήμα Ειδήσεων Radio1d.gr