Πυκνότερα δρομολόγια και νέα τιμολόγια στα Μέσα Μεταφοράς της Αθήνας -Από την 1η Σεπτεμβρίου
Σε ισχύ τίθενται από τη Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου, οι σημαντικές αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική των μέσων μεταφοράς της Αθήνας, που προωθούν ο ΟΑΣΑ και το υπουργείο Μεταφορών.
Οι αλλαγές έχουν στόχο να προσελκύσουν περισσότερους επιβάτες, καθώς οι μετακινήσεις γίνονται αισθητά φθηνότερες για τους τακτικούς χρήστες, παρότι δεν απουσιάζουν και οι ρυθμίσεις που θα επιβαρύνουν κάποιες κατηγορίες.
Οι νέες τιμές σε κάρτες και εισιτήρια
- Αναλυτικότερα, προωθείται νέα τιμολογιακή πολιτική στα συγκοινωνιακά μέσα των «Συγκοινωνιών Αθηνών» (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, τραμ):
- Νέα ενιαία μηνιαία κάρτα απεριόριστων διαδρομών 30 ευρώ (μειωμένη κατά 15 ευρώ), με την οποία οι επιβάτες-μόνιμοι χρήστες των «Συγκοινωνιών Αθηνών» θα μετακινούνται σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα απεριόριστα.
- Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις προηγούμενες αξίας 20 ευρώ (η οποία ίσχυε για μετακινήσεις μόνο με λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ) και 45 ευρώ (η οποία ίσχυε για μετακινήσεις με όλα τα συγκοινωνιακά μέσα).
Νέες ενιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τρίμηνης ισχύος αξίας 88 ευρώ, εξάμηνης ισχύος 170 ευρώ και ετήσιας ισχύος 320 ευρώ.
Νέο ενιαίο εισιτήριο αξίας 1,20 ευρώ (μειωμένο κατά 0,60 ευρώ), χρονικής ισχύος 70 λεπτών από την επικύρωσή του σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα, το οποίο αντικαθιστά τα προηγούμενα εισιτήρια αξίας 1,20 ευρώ (που ίσχυε μόνο για μία διαδρομή με λεωφορείο ή τρόλεϊ ή τραμ) και αξίας 1,40 ευρώ (που ίσχυε για μετακινήσεις με όλα τα συγκοινωνιακά μέσα για 90 λεπτά).
Νέο ενιαίο εισιτήριο χρονικής ισχύος 5 ημερών, αξίας 10 ευρώ, σε όλα τα συγκοινωνιακά μέσα. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το προηγούμενο εισιτήριο αξίας 14 ευρώ (χρονικής ισχύος 7 ημερών).
Από τη Δευτέρα θα τροποποιηθούν και πολλές γραμμές αστικών λεωφορείων και τρόλεϊ αφού στόχος είναι να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να τροφοδοτούνται οι γραμμές μετρό, ηλεκτρικού και τραμ ώστε να μην υπάρχει αλληλεκάλυψη.
Επίσης σταδιακά τα πορτοκαλί λεωφορεία του ΚΤΕΛ Νομού Αττικής, που εξυπηρετούν προάστια της Αθήνας δεν θα εισέρχονται στο κέντρο της πόλης αλλά θα τερματίζουν σε σταθμούς μετρό.