Το τουριστικό πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης παρουσίασε ο ΟΤΘ στη διεθνή έκθεση τουρισμού του Ρίμινι
Μία από τις πιο επιτυχημένες παρουσίες του σε διεθνή έκθεση τουρισμού – λόγω και του μεγάλου αριθμού των επαγγελματικών συναντήσεων που έγιναν- κατέγραψε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην πρόσφατη ΤΤG Travel Experience 2019 που πραγματοποιήθηκε στο Ρίμινι της Ιταλίας (9-11 Οκτ).
Τα τουριστικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στοχευμένα στην μεγάλη ιταλική έκθεση, όπου φέτος συμμετείχαν πάνω από 2000 εκθέτες και θεωρείται το ετήσιο κομβικό σημείο b2b συναντήσεων, επαφών και δικτύωσης για τον τουρισμό στη γειτονική χώρα, προσελκύοντας, κατά μέσο όρο κάθε χρόνο, περισσότερους από 70.000 επισκέπτες.
Η Θεσσαλονίκη προβλήθηκε στο εξειδικευμένο κοινό της έκθεσης σε δικό της stand και η προώθηση της έγινε σε συνεργασία με το γραφείο VaggioXte. Στο stand της, το ιταλικό κοινό γνώρισε τη Θεσσαλονίκη ως city break τουριστικό προορισμό και πήρε δυνατές γεύσεις από τον γαστρονομικό της τουρισμό, με “ διατροφικούς πρωταγωνιστές” τον Μακεδονικό χαλβά και ξεχωριστά κρασιά από οινοπαραγωγούς της Ένωσης Οινοποιών Βορείου Ελλάδος.
Η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού κα Βούλα Πατουλίδου είχε συναντήσεις με εκπροσώπους αεροπορικών εταιριών καθώς και με τον διευθυντή πωλήσεων της Blue Panorama Airlines, με σκοπό τη διερεύνηση νέων αεροπορικών συνδέσεων της Ιταλίας και του αεροδρομίου “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης.
Πραγματοποιήθηκαν ακόμη συναντήσεις με travel agents και tour operators όπως το γνωστό Viaggi Dell’Elefante, για να κατευθύνει charter πτήσεις τους καλοκαιρινούς μήνες και επαφές με δημοσιογράφους και Ιταλούς bloggers που στοχεύουν στην προβολή της πόλης σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ Ιταλίας.
Η ιταλική τουριστική αγορά είναι ψηλά στον κατάλογο των στοχευμένων αγορών του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και οι Ιταλοί επισκέπτες βρίσκονται (στοιχεία του 2018) στην πρώτη πεντάδα των ξένων τουριστών της πόλης.