Καμία συζήτηση για την κατάργηση της αστικής γραμμής Νο25

ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟΥ

Με αφορμή την έντονη φημολογία που αναπτύχθηκε το τελευταίο διάστημα στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την «κατάργηση της γραμμής Νο25 Νεάπολη-Βενιζέλου» που φέρεται να προωθεί ο ΟΑΣΘ, από τη διοίκηση του δήμου Νεάπολης-Συκεών εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

«Η διοίκηση του δήμου Νεάπολης-Συκεών, και προσωπικά ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης, εδώ και χρόνια -όπως είναι γνωστό- δίνει με συνέπεια τον αγώνα για αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον ΟΑΣΘ προς τους συμπολίτες μας, και γενικά το επιβατικό κοινό. Η υπό τον Σίμο Δανιηλίδη δημοτική Αρχή, τόσο πριν τον ‘‘Καλλικράτη’’ ως δήμος Συκεών, όσο και μετά την ισχύ του με τις συγχωνεύσεις των τεσσάρων δήμων (Νεάπολης, Συκεών, Πεύκων, Αγ.Παύλου), ήταν η πρώτη που έθετε επιτακτικά το θέμα της αλλαγής της κατάστασης στον συγκοινωνιακό χάρτη με την κατάργηση του φαύλου καθεστώτος λειτουργίας του ΟΑΣΘ, ο οποίος, παρά τη γενναία κρατική χρηματοδότηση λειτουργώντας ως μια ιδιωτική επιχείρηση προέτασσε την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των μετόχων του και όχι της κοινωνίας και των πολιτών ως όφειλε. Ήταν η πρώτη διοίκηση δήμου που εμφατικά τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας ενός νέου φορέα με αποκλειστικά δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα, με την καθοριστική συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που θα αποβλέπει στη διαρκή βελτίωση των συνθηκών ποιοτικής εξυπηρέτησης των πολιτών, ώστε η ταλαιπωρία της κοινωνίας να αποτελέσει επιτέλους παρελθόν. Σ’ αυτή την κατεύθυνση έδωσε τη μάχη της και αναμένει πια την αλλαγή της κακής κατάστασης της συγκοινωνίας της πόλης.

»Αντί αυτού, εδώ και 15 ημέρες στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναπτύσσεται έντονη φημολογία για κατάργηση της αστικής γραμμής Νο25 (Νεάπολη-Βενιζέλου), και η οποία δυστυχώς ενισχύεται από εργαζόμενους και στελέχη του ΟΑΣΘ. Και η παραφιλολογία αυτή αποκτά διαστάσεις συκοφαντίας και λάσπης σε βάρος της διοίκησης του δήμου Νεάπολης-Συκεών, και προσωπικά του δημάρχου Σίμου Δανιηλίδη.

»Με τον πλέον ρητό και κατηγορηματικό τρόπο δηλώνεται ότι η διοίκηση του δήμου ουδεμία ενημέρωση έχει έως σήμερα για τα θρυλούμενα σενάρια, που στρέφονται ευθέως κατά πολλών δεκάδων χιλιάδων συμπολιτών μας. Πολύ περισσότερο, καμία συνεννόηση ή συνεργασία δεν υπήρξε με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ για ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα, αλλά ούτε και ζητήθηκε από τον Οργανισμό και τη νέα του διοίκηση.

»Αντίθετα, εξαιτίας των δημοσιευμάτων, με δική του πρωτοβουλία ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης επικοινώνησε τις προηγούμενες ημέρες με στελέχη της διοίκησης του ΟΑΣΘ στα οποία διαμήνυσε με τον πιο υψηλό και κατηγορηματικό τόνο ότι δεν θα γίνει δεκτή ούτε καν για συζήτηση η φημολογούμενη κατάργηση της γραμμής Νο25, μιας αστικής γραμμής που απαιτείται άμεσα να ενισχυθεί με επιπλέον σοβαρό αριθμό λεωφορείων (όπως και για το Νο28 και το Νο26) για μεγαλύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας, οι οποίοι ταλαιπωρούνται και δεινοπαθούν καθημερινά.

»Ελπίζουμε, και θέλουμε να πιστεύουμε, ότι η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ, με πράξεις και έργα, θα πρέπει να δικαιώσει τον αγώνα που κάναμε για να απαλλαγούμε από την προηγούμενη φαύλη λειτουργία του ΟΑΣΘ. Μέχρι στιγμής, όμως, δυστυχώς η κατάσταση όχι μόνο δεν έχει βελτιωθεί αλλά έχει επιδεινωθεί. Απαιτείται και επιβάλλεται με κάθε τρόπο και με κάθε θυσία να υπάρξουν μέτρα και αποφάσεις για την ποιοτική και ποσοτική βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών των εργατοσυνοικιών του δήμου μας που καθημερινά ταλαιπωρούνται και δεινοπαθούν.

»Δηλώνουμε ρητά και κατηγορηματικά ότι δεν θα δεχθούμε και δεν θα ανεχθούμε καμιά μεταβολή των αστικών γραμμών που στρέφεται κατά των συμφερόντων της κοινωνίας και των συμπολιτών μας, παρά μόνο εκείνες τις αποφάσεις που θα βελτιώνουν και θα αναβαθμίζουν την ποιότητα της εξυπηρέτησής τους.

»Υπενθυμίζουμε ότι αναμένουμε από τον Σεπτέμβριο ακόμη την αποδοχή του αιτήματός μας για συνάντηση συνεργασίας με τη νέα διοίκηση του Οργανισμού προκειμένου να συζητήσουμε όλα τα ανοικτά ζητήματα της αστικής συγκοινωνίας στο δήμο μας και να δρομολογηθεί η επίλυσή τους.

»Ελπίζουμε να μην διαψευστούν οι προσδοκίες όλων όσοι επενδύσαμε τις ελπίδες μας στο νέο καθεστώς του ΟΑΣΘ για καλύτερες και ποιοτικότερες υπηρεσίες».