Έναρξη λειτουργίας νέου ΚΕΠ στη Νικόπολη δήμου Παύλου Μελά
Την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του διανύει το νέο ΚΕΠ του Δήμου Παύλου Μελά, στη Νικόπολη και συγκεκριμένα στο ισόγειο της Κοινωνικής Υπηρεσίας, στην οδό Λήμνου 2 με Καζαντζίδη.
Τα οφέλη από τη λειτουργία του νέου ΚΕΠ που εξυπηρέτησε για πρώτη φορά τους πολίτες, το πρωί της Δευτέρας 28 Δεκεμβρίου 2016, θα είναι πολλαπλά, αφού
-καλύπτει ένα κενό στη γεωγραφική κατανομή των Κ.Ε.Π. στο Δήμο Παύλου Μελά,
-ενισχύει την αποκέντρωση των υπηρεσιών στις γειτονιές,
-οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν,
-ο συγκεκριμένος χώρος στο ιδιόκτητο οίκημα του Δήμου δε δημιουργεί έξοδα μισθώσεων
-και είναι γνωστός στους πολίτες οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα στην εύρεση της υπηρεσίας από τους πολίτες.
Ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης επισκέφθηκε το καινούργιο Κέντρο Εξυπηρέτησης, το πέμπτο του Δήμου Παύλου Μελά, και εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη σύσταση του Παραρτήματος στη Νικόπολη, μόλις δύο μήνες μετά τη δημοσίευση της απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (Τεύχος Β΄ 3022/21.09.2016) και τη στελέχωσή του από άξιους υπαλλήλους που θα εξυπηρετήσουν πολίτες και επιχειρήσεις.
Το ΚΕΠ Νικόπολης θα λειτουργεί καθημερινά, Δευτέρα έως Παρσκευή, από τις 07.30 έως τις 15.30.
Τηλέφωνα επικοινωνίας 2310 020 176, 180, 181 και φαξ: 2310 020 188.
Να σημειωθεί ότι από τις 15 Απριλίου 2016, λειτουργεί κανονικά το ΚΕΠ Πολίχνης στον ιδιόκτητο ισόγειο χώρο του πρώην Δημαρχείου Θ.Καρυπίδη 2 (πίσω είσοδος, δίπλα στο parking), μετά την ολοκλήρωση εργασιών μεταστέγασης από το μισθωμένο οίκημα της οδού Θ. Καρυπίδη 9.
Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ένας επιτυχημένος θεσμός
Από το 2002, οπότε και συστάθηκαν τα πρώτα ΚΕΠ στη χώρα μας, (αρ.31 του Ν. 3013/2002) στις Περιφέρειες και τους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθµού, αποστολή των Κέντρων αυτών είναι η παροχή διοικητικών πληροφοριών και η διεκπεραίωση υποθέσεων των πολιτών από την υποβολή της αίτησης µέχρι την έκδοση της τελικής πράξης, σε συνεργασία με τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες.
Μετά από 14 χρόνια απρόσκοπτης και υποδειγματικής λειτουργίας, τα ΚΕΠ αποτελούν την αγαπημένη υπηρεσία των πολιτών. Η διεκπεραίωση διοικητικών πράξεων, η ενημέρωση σε θέματα καθημερινότητας, η απλοποίηση διαδικασιών, η διαβίβαση αιτήσεων αποτελούν μερικές μόνο από τις εργασίες που τα ΚΕΠ επιτελούν, μειώνοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό τη γραφειοκρατία προς όφελος των πολιτών. Συνέπεια και διαφάνεια, είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την καθημερινή συναλλαγή του κοινού με τα ΚΕΠ.
Η ικανοποίηση φθάνει σε πολύ υψηλά ποσοστά από την ταχύτητα εξυπηρέτησης και παραλαβής των πιστοποιητικών, από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων, από τις πληροφορίες που παίρνουν οι πολίτες (σαφήνεια οδηγιών, έγκυρη πληροφόρηση), ικανοποίηση από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ, από την ευκολία πρόσβασης σε αυτά (εγγύτητα στη γειτονιά – εργασία, γεωγραφική διασπορά), τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και τους χώρους που στεγάζονται και τέλος ικανοποίηση από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που καλύπτονται από τα ΚΕΠ.