Έρχονται τα πάνω κάτω στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης
Τα πάνω κάτω έρχονται στο σύστημα στάθμευσης στον δήμο Θεσσαλονίκης. Η σύμβαση για το νέο σύστημα που θέλει να εφαρμόσει ο δήμος πήρε τον δρόμο προς το Ελεγκρικό Συνέδριο και οι αλλαγές αναμένονται από το νέο έτος.
Ο σχεδιασμός για το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης θα εφαρμοστεί με μεγάλη καθυστέρηση, περίπου 2,5 χρόνια μετά την εξαγγελία του κι αυτό λόγω ενστάσεων, οι οποίες έφτασαν μέχρι και το Συμβούλιο της Επικρατείας. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Μακεδονία, αυτές τις ημέρες ολοκληρώνεται η διαπραγμάτευση με τον ανάδοχο του έργου, ώστε η σύμβαση να αποσταλεί προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Αλλαγές σε περισσότερες από 8.000 θέσεις
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της Βαρβάρας Ζούκα στην εφημερίδα Μακεδονία, το νέο σύστημα θα εφαρμοστεί σε κεντρικούς δρόμους όπως στην Αγίου Δημητρίου, στην Κασσάνδρου, στην Ολυμπιάδος και στον άξονα της Β. Όλγας. Η κεντρική φιλοσοφία του είναι ότι οι μόνιμοι κάτοικοι κάθε περιοχής θα μπορούν να παρκάρουν δωρεάν σε μια σειρά μη εμπορικών δρόμων, σε αντίθεση με τους δρόμους που παρουσιάσουν εμπορική κίνηση και στους οποίους θα παρκάρουν μόνο οι επισκέπτες.
Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στη Βασ. Όλγας και στο τμήμα της Άνω Πόλης που έχει συμπεριληφθεί στον σχεδιασμό, θα ενταχθούν συνολικά 8.041 θέσεις, εκ των οποίων 1.987 σε επισκέπτες.
Πώς θα λειτουργεί το σύστημα
Η ελεγχόμενη στάθμευση για τους επισκέπτες θα λειτουργεί τις καθημερινές από τις 8 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και τα Σάββατα από τις 9 το πρωί μέχρι τις 2 μετά το μεσημέρι.
Τις υπόλοιπες ώρες οι θέσεις των επισκεπτών θα διαίθενται και στους κατοίκους, δωρεάν.
Το νέο σύστημα θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο. Οι υπηρεσίες θα παρέχονται είτε μέσω τηλεφωνικού κέντρου, είτε μέσω ιστοσελίδας και η χρέωση θα γίνεται ανά λεπτό και όχι ανά ώρα.