Μαθήματα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης από άστεγο του δήμου Παύλου Μελά
Πραγματική ιστορία ή χριστουγεννιάτικο παραμύθι; Συνέβη στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Παύλου Μελά.
Ο άστεγος Κωνσταντίνος Χατζόπουλος έλυσε το πρόβλημα θέρμανσης σε δημοτικό χώρο προσφέροντας ένα εξάρτημα, ανταποδίδοντας την αγκαλιά που του χάρισε η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Παύλου Μελά. Έδωσε αυτός που δεν έχει.
Παραθέτουμε την αναφορά στο γεγονός από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, Υγείας & Προνοιακών Θεμάτων του Δήμου Παύλου Μελά Παντελή Νιγδέλη, ο οποίος μίλησε προ ημερησίας διάταξης κατά τη διάρκεια του τελευταίου Δημοτικού Συμβουλίου για το έτος 2015, τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου.
«Η βαθιά κοινωνικοοικονομική κρίση που ταλανίζει τον τόπο μας τα τελευταία έξι χρόνια έχει οδηγήσει σε ένα πρωτόγνωρο κοινωνικό “ενταφιασμό” ψυχών. Σε μια τέτοια περίοδο αβεβαιότητας, η φροντίδα των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου, αποτελεί βάλσαμο για τους αποκλεισμένους συνανθρώπους μας. Από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του κοινωνικού ιατρείου ανασφάλιστων του Δήμου μας, δεν ήταν λίγες οι φορές που οι εξυπηρετούμενοι συμπολίτες μας επέδειξαν πρωτοφανή ευαισθησία και προσπάθησαν να ανταποδώσουν για τις υπηρεσίες που τους παρασχέθηκαν στην πιο δύσκολη καμπή της ζωής τους.
Ένα τέτοιο παράδειγμα αληθινής και ουσιαστικής αμφίδρομης κίνησης αλληλεγγύης αποτελεί η προσφορά του κ. Κωνσταντίνου Χατζόπουλου (εξυπηρετούμενου της υπηρεσίας και του Κοινωνικού Ιατρείου, ενταγμένος στο πρόγραμμα στέγασης και επανένταξης), ο οποίος προσέφερε στο ιατρείο μας, (γνωρίζοντας το πρόβλημα θέρμανσης του χώρου) ένα ειδικό εξάρτημα της θερμοϋδραυλικής εγκατάστασης.
Πέρα από ξύλινους λόγους και θεωρητικές αναλύσεις η κίνηση του κ. Χατζόπουλου αποτελεί μια πράξη που αποδεικνύει ότι οι κοινωνικές υπηρεσίες αναδεικνύουν ανθρωπιστικά αισθήματα αλληλεγγύης, κοινωνικές ευαισθησίας και φιλότιμου που τόσο έχει ανάγκη ο τόπος μας.
Τέλος όταν τον συνάντησα και τον συγχάρηκα για την πράξη του αυτή, δάκρυσε και ανέφερε ότι μπόρεσε και αυτός τελικά να κάνει κάτι για εμάς.
Γιατί εμείς κάναμε τόσα για αυτόν. Το προσωπικό συγκλονίστηκε και δάκρυσε. Τον ευχαριστούμε πολύ!»