Η Θεσσαλονίκη «κλέβει» τις καρδιές των Πολωνών
Η μεγάλη άνοδος στις διανυκτερεύσεις των Πολωνών επισκεπτών στη Θεσσαλονίκη κατά την τελευταία τριετία, ήταν μόνο η αφορμή για τη συμμετοχή της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης στην πρώτη αποκλειστική έκθεση για την Ελλάδα και την Κύπρο GRECKA PANORAMA, η οποία πραγματοποιήθηκε στο TORWAR Arena της Βαρσοβίας, από τις 11 έως τις 13 Δεκεμβρίου 2015.
Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης που συνεχίζει στοχευμένα να επενδύει στην εξωστρέφεια και δεν αφήνει καμία ευκαιρία ανεκμετάλλευτη, στήριξε με τη φυσική της παρουσία τη συγκεκριμένη διοργάνωση της North Events που είχε καθαρά ελληνικό «χρώμα», συμμετέχοντας με δικό της σταντ στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Άλλωστε η ΕΞΘ που ταξίδεψε για πρώτη φορά στην Πολωνία, επενδύει στην περαιτέρω αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού από τη χώρα αυτή μέσα από τις επαφές που εγκαινίασε τόσο με σημαντικούς Πολωνούς tour operators, εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και buyers, όσο και με το πολωνικό κοινό, το οποίο εξαπλώνεται με δυναμική στη διεθνή τουριστική αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό, κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας της έκθεσης στην παγωμένη από τις χαμηλές θερμοκρασίες Βαρσοβία, η ΕΞΘ άνοιξε τη ζεστή αγκαλιά της για να υποδεχθεί τους επαγγελματίες του τουρισμού για B2B συναντήσεις κατά τη διάρκεια workshop, αλλά και για να παρουσιάσει σε αυτό τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισμού που τον καθιστούν ξεχωριστό για ταξιδιωτικές αποδράσεις. Τις επόμενες δύο μέρες της διοργάνωσης, η ΕΞΘ ήρθε σε επαφή με εκπροσώπους των μεγαλύτερων tour operators όπου διαπίστωσε το ενδιαφέρον τους για τον προορισμό. Στόχος είναι η προώθηση του city break, αλλά και η ένταξη του προορισμού σε καλοκαιρινά πακέτα, συνδυαστικά με την Πιερία και τη Χαλκιδική.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Πολωνοί επισκέπτες της έκθεσης, όταν αυτή άνοιξε τις πόρτες της στο κοινό, μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για τη Θεσσαλονίκη. Για τους περισσότερους ο προορισμός είναι γνωστός και το στοίχημα για την ΕΞΘ είναι να τον καταστήσει και ιδιαίτερα δημοφιλή και επισκέψιμο. Για το λόγο αυτό, παρουσίασε με κάθε λεπτομέρεια μέσα από οπτικό και έντυπο υλικό, όλα τα «χαρίσματα» του προορισμού και τις πτυχές του που τον κάνουν ιδιαίτερα αγαπητό σε όλες τις ηλικίες.
Όσον αφορά στα στατιστικά στοιχεία της ΕΞΘ, η άνοδος για τους Πολωνούς τουρίστες στη Θεσσαλονίκη μπορεί να χαρακτηριστεί εντυπωσιακή. Από την 20η θέση στο σύνολο των διανυκτερεύσεων το 2012 (7.998 διανυκτερεύσεις), η περσινή χρονιά τους κατέταξε στη 12η θέση (12.275 διανυκτερεύσεις το 2013, 27.963 διανυκτερεύσεις το 2014), ενώ και η φετινή εξελίσσεται σε μια επίσης καλή χρονιά για τον τουρισμό από την Πολωνία (20.453 διανυκτερεύσεις το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2015).
Σύμφωνα δε με τα στοιχεία της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Πολωνίας, το 2014 οι Πολωνοί επισκέπτες στην χώρα μας ανήλθαν σε 588.000, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 53% σε σχέση με το 2013. Έτσι η Θεσσαλονίκη διεκδικεί ένα μεγαλύτερο κομμάτι της «πίτας», καθώς ανταποκρίνεται επάξια στο προφίλ του Πολωνού τουρίστα και στις νέες τάσεις που θέλουν καινούργιους προορισμούς προς εξερεύνηση.
Την ΕΞΘ εκπροσώπησε η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Ευδοκία Τσατσούρη.
Η ΕΞΘ επιθυμεί να ευχαριστήσει την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, κύριο χορηγό αερομεταφορών, για την πολύτιμη στήριξή της στη συμμετοχή της Ένωσης στην τουριστική έκθεση της Βαρσοβίας.