Στην Πυλαία ολοκληρώθηκε το «Συζητώ με τον δήμαρχό μου»

Ζωντανό διάλογο σε κάθε περιοχή του δήμου που διήρκεσε πάνω  από  18 ώρες είχε ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη Ιγνάτιος Καϊτεζίδης στις άμεσες, ζωντανές και αναλυτικές συζητήσεις, που πραγματοποιήθηκαν σε όλες τις δημοτικές ενότητες του δήμου στις φετινές δημοτικές συνελεύσεις «Συζητώ με τον δήμαρχό μου».

Επί 3 ώρες στο Πανόραμα, από όπου ξεκίνησαν οι φετινές ανοιχτές συζητήσεις την περασμένη Κυριακή, επί  4 ώρες στο Ασβεστοχώρι, όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για τις δημοτικές ενότητες Ασβεστοχωρίου και Εξοχής, επί 3 ώρες στο Φίλυρο και επί 4 ώρες στον Χορτιάτη – ο δήμαρχος για μία ακόμη χρονιά βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τους συμπολίτες του.

Η τελευταία εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Πέτρινο της Πυλαίας και διήρκεσε σχεδόν 4 ώρες, κατά τη διάρκεια των οποίων έλαβαν το λόγο 27 πολίτες και τέθηκαν συνολικά 45 θέματα και προτάσεις.

«Αυτές οι συζητήσεις μάς κάνουν καλύτερους, ενώ βοηθούν και τους πολίτες γιατί κατανοούν τις δυσκολίες της διοίκησης. Θα απαντήσω σε όλες τις  ερωτήσεις σας και  θα μείνω εδώ μέχρι και τον τελευταίο δημότη.  Ακούμε τον πολίτη και πολλές φορές αναλαμβάνουμε να λύσουμε προβλήματα που αναλογούν όχι στην αυτοδιοίκηση, αλλά στο κράτος που δυστυχώς είναι μόνιμα απών», σημείωσε ο δήμαρχος.

Τόσο στις εισαγωγικές του ομιλίες όσο και κατά τη διάρκεια των διαλόγων που επακολούθησαν ο κ. Καϊτεζίδης αναφέρθηκε στο τρίπτυχο της διοίκησης, που είναι η εξυπηρέτηση της καθημερινότητας του πολίτη, τα μεγάλα έργα υποδομών και η ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεγγύης, «η κοινωνική αγκαλιά» όπως τόνισε χαρακτηριστικά. Ακόμη αναφέρθηκε στα σημαντικά έργα που υλοποιούνται σε όλες τις δημοτικές ενότητες, αλλά και στο μεγάλο εγχείρημα κατασκευής του νέου  Παιδιατρικού Νοσοκομείου στο Φίλυρο, ώστε ο δήμος μετά το νοσοκομείο «Γ. Παπανικολάου» να αποκτήσει και δεύτερο εθνικής εμβέλειας νοσοκομείο.

Ακόμη αναφέρθηκε στο οριστικό λύσιμο του προβλήματος της σχολικής στέγης στον δήμο, με την ένταξη  τριών νέων σχολείων στη λίστα της ανάθεσης έργων μέσω της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (πρόκειται για το 3ο Γυμνάσιο Πυλαίας, το 3ο Λύκειο Πυλαίας και το 3ο Δημοτικό Σχολείο Πανοράματος),  όπως και στο δημοτικό σχολείο Εξοχής, στο πρόγραμμα για τα «πράσινα σημεία», με το οποίο θα ενισχυθεί σημαντικά το εγχείρημα της ανακύκλωσης και στο πρόγραμμα αντικατάστασης όλων των λαμπτήρων του δήμου με LED φωτισμό, που ενισχύει την ασφάλεια σε όλες τις γειτονιές.

Επίσης παρουσίασε τα μεγάλα προτερήματα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, όπου πλέον μέσω του «Ηλεκτρονικού Συστήματος Υποβολής και Διεκπεραίωσης Αιτήσεων» μπορεί ο κάθε πολίτης να διεκπεραιώσει ηλεκτρονικά και από το σπίτι του όλες τις υπηρεσιακές αιτήσεις, καθώς και τα πλεονεκτήματα της πρωτοποριακής εξυπηρέτησης που προσφέρει η τηλεφωνική γραμμή 15195 και e-15195.

Κατά τη χτεσινή εκδήλωση ο κ. Καϊτεζίδης αναφέρθηκε στα μεγάλα βήματα που έγιναν και στην Πυλαία, όπου στη φάση που διανύουμε μπήκαν και μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης έργα που φτάνουν τα  18 εκατομμύρια ευρώ, όπως τα αντιπλημμυρικά  στον Σταγειρίτη, οι αναπλάσεις στα Κωνσταντινοπολίτικα και στην περιοχή Δελφών κλπ και στην οδό 17 Νοέμβρη, η ανάπλαση και αξιοποίηση του Διαπολιτισμικού Σχολείου Πυλαίας με 2,7 εκατομμύρια € -ένα έργο που πέτυχε πρόσφατα  ο δήμος σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης και την «Εγνατία Οδό ΑΕ»- καθώς και το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο.

Και στις πέντε συναντήσεις έγινε ένας ειλικρινής διάλογος με τη διαδικασία των ερωτο-απαντήσεων με αντικείμενο κυρίως θέματα που άπτονται της καθημερινότητας των δημοτών, αλλά και θέματα υποδομών. Από ζητήματα της καθημερινότητας, όπως προβλήματα σε ρέματα, τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ, ελλείψεις στη σηματοδότηση, κυκλοφοριακά ζητήματα, ασφαλτοστρώσεις, θέματα που αφορούν στα δημοτικά κοιμητήρια, τα αδέσποτα σκυλιά και τη σχολική στέγη, αλλά και ζητήματα αναπλάσεων σε συγκεκριμένες περιοχές.

Σε πολλές περιπτώσεις ο κ. Καϊτεζίδης έδινε τις απαραίτητες οδηγίες προς τους αντιδημάρχους, που ήταν παρόντες στις εκδηλώσεις, για να προωθηθούν πιο άμεσα τα εξειδικευμένα ζητήματα που τέθηκαν, ενώ όλα τα θέματα καταγράφηκαν και θα αντιμετωπισθούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Πολλά και τα θετικά σχόλια που ακούστηκαν από τους δημότες τόσο για τη σημασία ενός τέτοιου ανοικτού διαλόγου όσο και για τις λύσεις που δόθηκαν από τον δήμο σε θέματα καθημερινότητας με την ιδιαίτερα επιτυχή εφαρμογή του μοντέλου του τηλεφωνικού κέντρου για την εξυπηρέτηση του πολίτη (το περίφημο «15195»). Μάλιστα κάποιοι έδωσαν ήδη ραντεβού με τον δήμαρχο για την επόμενη συνάντηση, που θα γίνει του χρόνου τέτοια εποχή.