Στα θρανία.. και πάλι τα μέλη του Σωματείου
Την πρώτη πανελλαδική εκπαιδευτική Ημερίδα Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης πελατών διοργάνωσε στις 07/11/18 η Ένωση Καπνοπωλών, Ψιλικών και Ενοικιαστών Περιπτέρων Μακεδονίας σε συνεργασία με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
Πληθώρα μελών του Σωματείου και του Ε.Ε.Θ. είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν διεξοδικά σχετικά με τη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη και για τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους πώλησης (εξυπηρέτηση-ικανοποίηση-αποτέλεσμα, αυξανόμενη ποιότητα υπηρεσιών στις πωλήσεις, συμπεριφορά & προσωπικότητα πωλητή, οι δύσκολοι, ιδιαίτεροι & δυσαρεστημένοι πελάτες).
Ανοίγοντας την ημερίδα, ο Πρόεδρος του Σωματείου Καπνοπωλών, Ψιλικών και Περιπτέρων Μακεδονίας και Οικονομικός Επόπτης του Ε.Ε.Θ. , Κωνσταντίνος Ιακώβου τόνισε ότι αυτή διοργανώθηκε στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας τόσο της Ένωσης Καπνοπωλών, Ψιλικών & Περιπτέρων Μακεδονίας, όσο και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου για δωρεάν κατάρτιση των μελών τους για όλα τα θέματα που αφορούν στον κλάδο της μικρής λιανικής. «Με τον τρόπο αυτό πιστεύουμε ότι επιτελούμε το ρόλο μας, δηλαδή να αγωνιζόμαστε διαρκώς για τη συνεχή επιμόρφωση των μελών μας», υπογράμμισε ο κ. Ιακώβου.
Πέραν του θεωρητικού μέρους, με εισηγήσεις και παρουσιάσεις, το σεμινάριο συμπεριελάμβανε βιωματικές ασκήσεις και προβολή DVD-role playing.
Οι συμμετέχοντες έκριναν την ημερίδα απόλυτα επιτυχή, συμπληρώνοντας ένα ερωτηματολόγιο, ενώ έλαβαν και ονομαστική βεβαίωση παρακολούθησης, από το ΚΕΚ Εκπαιδευτική Παρέμβαση. Εισηγήτρια ήταν η ιδιοκτήτρια της KPR Consulting, Ρούλα Κωτούδη.
Παρεμβάσεις έκαναν και στελέχη των εταιριών «Παπαστράτος», «Japan Tobacco International», «Imperial Tobacco», «British Tobacco», «Καπνοβιομηχανία Καρέλια Α.Ε. και 3Ε».