Σάββας Χαλιαμπάλιας: Διοίκηση με επιχειρηματικά κριτήρια για το δήμο Θεσσαλονίκης
Να κινηθεί η Θεσσαλονίκη με ταχύτερους ρυθμούς και η διοίκηση της να λειτουργήσει με επιχειρηματικά κριτήρια επιδιώκει ο επιτυχημένος επιχειρηματίας και υποψήφιος δήμαρχος Σάββας Χαλιαμπάλιας. Σε συνέντευξη του στο ραδιοφωνικό σταθμό Focus και στην εκπομπή του Δημήτρη Βενιέρη, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι «πρέπει να βγούμε μπροστά και να προλάβουμε τις εξελίξεις και τους ανταγωνισμούς, πρέπει να καινοτομήσουμε. Ο δήμος είναι σαν μια επιχείρηση. Η πόλη επιβάλλεται να τρέξει… με επιχειρηματικά κριτήρια. Σκοπός είναι να εκλεγούν οι κατάλληλοι άνθρωποι που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης».
Ο κ. Χαλιαμπάλιας αναφέρθηκε στα κυκλοφοριακά προβλήματα, στην καθαριότητα, στις δημοτικές υποδομές , στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και σε άλλα ζητήματα που απασχολούν τους δημότες. «Θα επιδιώξουμε να γίνουν επενδύσεις στο δήμο και όταν σε 6 μήνες θα γίνει απόσβεση θα έρθουν και τα χρήματα. Πρέπει να βάλουμε πιο χοντρά στο παιχνίδι τους ιδιώτες γιατί αυτό το μοντέλο που υπάρχει δεν τρέχει…» σημείωσε, αναφέροντας το παράδειγμα της Fraport που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. “Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει κύκλο εργασιών 414.000.000 ευρώ, σε 14 αεροδρόμια. Ο προϋπολογισμός του δήμου Θεσσαλονίκης είναι περίπου 400 εκατ. ευρώ. Η Fraport απασχολεί ακριβοπληρωμένα στελέχη για την ανάπτυξη των αεροδρομίων ενώ ο δήμος μας με εκλεγμένα μέλη προσπαθεί να διαχειριστεί τόσα εκατομμύρια» τόνισε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Χαλιαμπάλιας πρότεινε τη σταδιακή ιδιωτικοποίηση του τομέα καθαριότητας, λέγοντας ότι πρέπει να ανατεθεί σε ιδιώτες και ο δήμος να ελέγχει την αποτελεσματικότητα της δουλειάς τους. «Αν εκλεγώ δήμαρχος, θα προκηρύξω διαγωνισμό και θα ιδιωτικοποιήσω την καθαριότητα, αρχικά σ’ ένα τμήμα της πόλης, σ’ ένα δημοτικό διαμέρισμα, πιλοτικά. Για να διαπιστώσουμε πως λειτουργεί ο ιδιώτης και να κάνουμε συγκρίσεις για να φαίνεται η διαφορά. Όλη η Ευρώπη, όλος ο πλανήτης δουλεύει με ιδιώτες. Οι μόνοι που δουλεύουμε με σοβιετικού τύπου καταστάσεις είμαστε εμείς» επισήμανε.
«Δεν έχουμε καλό εμπόρευμα, καλό προϊόν. Αν κάποιος διαθέτει ένα αξιόλογο χρηματικό ποσό για ένα ταξίδι θα προτιμήσει να πάει στο Παρίσι ή στην Βαρκελώνη, όπου υπάρχει ανταγωνισμός. Γιατί να έρθει στη Θεσσαλονίκη; Εδώ θα βιώσει προβλήματα στάθμευσης και κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Δεν θα βρει θυρίδες για να αφήσει τα πράγματα του και δημόσιες τουαλέτες κ.α. Όμως υπάρχει προοπτική. Η Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε μια κομβική θέση από την εποχή της αρχαίας Μακεδονίας και του Βυζαντίου. Διαθέτει την καλύτερη κουζίνα. Αποτελεί σιδηροδρομικό και αεροπορικό κόμβο» ανέφερε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης και συμπλήρωσε: «Έρχομαι για να κάνω δουλειά. Θα αφήσω την επιχείρηση μου και θα ασχοληθώ με τα κοινά επειδή θέλω το καλό της πόλης μου».