ΠΡΟΤΑΣΕΙΣΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΑΖΑΡΙΔΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΗΓΩΝ

Κατά την διαδικασία επεξεργασίας του νομοσχεδίου του Υπ. Μεταφορών, που εξετάζεται από την αρμόδια επιτροπή παραγωγής & εμπορίου, ο βουλευτής β’ Θεσσαλονίκης Γιώργος Λαζαρίδηςπήρε τολόγο και αναφέρθηκε :

 

Για τα ζητήματα των εμπόρων Πρατηριούχων καυσίμων:

“…ο τρόπος με τον οποίον αντιμετωπίζονται οι πρατηριούχοι είναι ένας τρόπος εντελώς αντι-αναπτυξιακός. Είναι άδικο να παραμένουν κλειστά τα πρατήρια μέχρι να υλοποιηθούν οι απαιτούμενες ενέργειες και να προσαρμοστούν τα πρατήρια στους νέους κανόνες, καθώς η πλειοψηφία των 1500 πρατηριούχων έχουν κινήσει μεν τις διαδικασίες, αλλά υπάρχουν σημαντικοί λόγοι για τις καθυστερήσεις των εργασιών.

Οι εταιρείες που εγκαθιστούν τον συγκεκριμένο εξοπλισμό, είναι μόλις 4 και με επιστολή τους έχουν ενημερώσει τις σχετικά αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου, για ενδεχόμενες καθυστερήσεις.

Από την στιγμή που οι πρατηριούχοι έχουν εκκινήσει τις διαδικασίες από τον Σεπτέμβριο, όταν και εκδόθηκε η εφαρμοστική εγκύκλιος του ν.4538/2018 και δεν οφείλεται στους πρατηριούχους η όποια καθυστέρηση.

Η αφαίρεση της άδειας λειτουργίας μέχρι την υλοποίηση της εφαρμογής, θα προκαλέσει σίγουρα προβλήματα στους επαγγελματίες, στην οικονομία καιστην κοινωνία, δημιουργείται και κοινωνικό πρόβλημα.

Προτείνω, να μην αφαιρείται προσωρινά και ούτε να αναστέλλεται η άδεια, αλλά αυτή να αφαιρείται οριστικώς, εφόσον το πρατήριο δεν έχει συμμορφωθεί έως τις 31/12/2019.

Άλλωστε, κ. Υπουργέ- σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο, είχατε κάνει αποδεκτή νόμο τεχνική πρόταση που είχα καταθέσει για το άρθρο 25 του ν.4439/2016, για την παράταση του χρόνου προσαρμογής των πρατηρίων κάτω από οικοδομές.

 

Σε ότι αφορά το άρθρο 70 του ν.4530/2018 και στην κατάργηση της παρ.2 του άρθρου, με την οποία δίνεται η δυνατότητα ακόμη και μηδενισμού των αποστάσεων που απαιτούνται για την εγκατάσταση των δεξαμενών υγραερίου,προτείνω κύριε Υπουργέ, να διατηρηθεί η διάταξη για την έκδοση της υπουργικής απόφασης, όπως προβλεπόταν.

 

Για τα ζητήματα των επαγγελματιών Σχολών Οδηγών:

“…Υπάρχουν κάποια θετικά στοιχεία στις σχετικές διατάξεις, ως προς το θέμα της αντιμετώπισης της διαφθοράς, αλλά υπάρχουν και πάρα πολλά ερωτηματικά τα οποία εγείρονται, είτε από το θέμα της τοποθέτησης πολλών ηλεκτρονικών μέσων, αλλά κυρίως από το ζήτημα της απομάκρυνσης του εκπαιδευτή από το αυτοκίνητο, γιατί πρώτον είναι ένα περιουσιακό στοιχείο του εκπαιδευτή, από την άλλη πρέπει να δούμε το θέμα των ασφαλειών και το θέμα της διαδικασίας της εξέτασης, χωρίς τον εκπαιδευτή μέσα.

 

Για το θέμα των 74χρονων, το θεωρώ αδικαιολόγητο αυτό,  να υποβάλλονται στην διαδικασία των εξετάσεων οδήγησης. Θα έλεγα ότι θα δικαιολογούνταν ίσως κάποιες εξετάσεις ιατρικές, πιο αναλυτικές, δηλαδή με την προσθήκη πέραν του παθολόγου και του οφθαλμίατρου, ενός νευρολόγου.”

 

Ακολουθεί σχετικό video:

 

https://youtu.be/0a_5_OBRKKQ