Ο ΛΑΟΣ φώναζε πριν 10 χρόνια στην Βουλή για τα νέα αστικά λεωφορεία της Αθήνας κόστους … «ΦΕΡΡΑΡΙ»(!) και την ανάγκη να μην είναι εισαγόμενα . Τα 300 νέα λεωφορεία που ανακοινώνει σήμερα ο ΟΑΣΘ θα είναι Ελληνικά ή και πάλι ξένα;…
Πριν 10 χρόνια έγινε στην Βουλή συζήτηση για την προμήθεια νέων αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης είχε εξηγήσει την ανάγκη να είναι Ελληνικής κατασκευής ώστε να στηριχθεί ο κλάδος και, με την ευκαιρία, είχε επισημάνει την ανάγκη να μην χαθεί η ευκαιρία δημιουργίας μονάδας κατασκευής αυτοκινήτων στην Ελλάδα από την ΤΟΥΟΤΑ. η οποία εκείνη την εποχή διερευνούσε τις σχετικές δυνατότητες ώστε να συναρμολογεί εδώ το μοντέλο YARIS .
Ο Γ. Καρατζαφέρης επέμεινε ,απευθυνόμενος στον τότε αρμόδιο υπουργό Κ. Χατζηδάκη, να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση ώστε να συνεννοηθεί με τους Ιάπωνες για να γίνει το εν λόγω εργοστάσιο στην Ελλάδα .Τίποτε δεν έγινε και έτσι η ΤΟΥΟΤΑ έφτιαξε το παραπάνω νέο της εργοστάσιο στην VALENCIENNES της Γαλλίας…
Αναφορικά με τα νέα αστικά λεωφορεία της Αθήνας, ο ΛΑΟΣ κατέθεσε στα Πρακτικά της Βουλής έγγραφο της ΚΟΜΙΣΙΟΝ από το οποίο προέκυπτε ότι η τιμή κάθε λεωφορείου ξεπερνούσε εκείνη μιας…ΦΕΡΡΑΡΙ( με μέσο κόστος πάνω από 200.000 το ένα!) και οι οδηγίες του Γ. Καρατζαφέρη προς τον τότε Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο Κ. Αϊβαλιώτη ήταν να επιμείνει στο να είναι Ελληνικής κατασκευής ό,τι παραγγελθεί για την Αθήνα, κάτι που επισημάνθηκε με έμφαση προς τον κ. Χατζηδάκη.