Αύριο το δημοψήφισμα για την ιδιωτικοποίηση ή μη του νερού
Τρεις κάλπες θα στηθούν και θα λειτουργήσουν από τις 7 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα της ερχόμενης Κυριακής στα εκλογικά κέντρα του νομού Θεσσαλονίκης καθώς εκτός από τις εκλογές για την ανάδειξη δημάρχων και περιφερειαρχών, οι πολίτες καλούνται από την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔΚΜ) να συμμετάσχουν στο πρώτο δημοψήφισμα που διοργανώνεται στη χώρα για την ιδιωτικοποίηση ή μη της ύδρευσης και της αποχέτευσης.
“Είναι η πρώτη φορά που διοργανώνεται τέτοιο δημοψήφισμα σε τοπικό επίπεδο” επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ Σίμος Δανιηλίδης, με αφορμή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στην Ένωση, προκειμένου να ρυθμιστούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες.
Συγκεκριμένα, οι κάλπες για το δημοψήφισμα θα τοποθετηθούν στα σχολεία που θα λειτουργούν ως εκλογικά κέντρα, η ψηφοφορία θα γίνεται με βάση τους εκλογικούς καταλόγους για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, ενώ σε κάθε έναν από τους 11 δήμους της Θεσσαλονίκης, στους οποίους παρέχονται οι υπηρεσίες της ΕΥΑΘ, η διαδικασία θα επιτηρείται από τριμελή επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι του δήμου, των εργαζομένων της ΕΥΑΘ και της “κίνησης 136”, που εναντιώνεται στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
Επιπλέον, το εγχείρημα πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Δικηγορικό Σύλλογο, εκπρόσωποι του οποίου θα βρίσκονται στην κεντρική εφορευτική επιτροπή που θα λειτουργεί σε κάθε δήμο. Τη διαδικασία θα παρακολουθούν και Ευρωπαίοι παρατηρητές, ενώ μεγάλη είναι και η συμμετοχή εθελοντών.
“Τα πρώτα μηνύματα που λαμβάνει η ΠΕΔ από τους πολίτες συνηγορούν υπέρ της θερμής ανταπόκρισης του κόσμου στο δημοψήφισμα” αναφέρει ο κ. Δανιηλίδης. Παράλληλα, γνωστοποιεί ότι η ΠΕΔ αναμένει να καθαρογραφεί η απόφαση που έλαβε το Συμβούλιο της Επικρατείας το περασμένο Φθινόπωρο για το θέμα προκειμένου να προσφύγει στα εθνικά και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια εναντίον της μεταβίβασης των υποδομών ύδρευσης και αποχέτευσης που δεν μεταβιβάζονται αλλά θα χρησιμοποιούνται από εκείνους που θα αναλάβουν τη διαχείριση των αντίστοιχων υπηρεσιών.
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ
Δείτε επίσης: