Αντί βελτίωσης, επιδείνωση στην εξυπηρέτηση του κοινού από τον ΟΑΣΘ
«Παρά τις διαβεβαιώσεις για άμεση προμήθεια ανταλλακτικών, για την οποία –σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ- ήδη δαπανήθηκε ένα εκατομμύριο ευρώ πάνω από ποσό που είχε προϋπολογιστεί, στη Θεσσαλονίκη, τα λεωφορεία …αργούν, ή ακινητοποιούνται λόγω βλάβης. Η εικόνα επιδείνωσης της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού τους τελευταίους μήνες, καθιστά κενές περιεχομένου τις υποσχέσεις για άμεση βελτίωση. Κυβέρνηση και διοίκηση, ας αφήσουν τα μεγάλα λόγια για “αριστερά στοιχήματα” κι ας προσηλωθούν στο στοίχημα της εξυπηρέτησης των Θεσσαλονικέων.»
Τα παραπάνω επισημαίνει ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος κατέθεσε σχετική ερώτηση στη Βουλή προς την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επικαλούμενος τα συνεχή κρούσματα ακινητοποίησης λεωφορείων λόγω βλάβης, την παραδοχή του ΟΑΣΘ ότι πολλά δρομολόγια δεν πραγματοποιούνται λόγω έλλειψης οχημάτων, καθώς και τις συσσωρευμένες καταγγελίες πολιτών για μεγάλες καθυστερήσεις. Κραυγαλέες περιπτώσεις, εκείνες που αφορούν στη γραμμή 52 (Ν.Σ.Σταθμός –Α.Τ.Ε.Ι.) και τη γραμμή 12 που εξυπηρετεί την Κάτω Τούμπα.
Ο κ. Καλαφάτης, ζητά να ενεργήσει το υπουργείο για την αποκατάσταση του προγράμματος δρομολογίων του ΟΑΣΘ, αλλά και να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία για τον αριθμό λεωφορείων που εξυπηρετούν το κοινό, τον αριθμό εκείνων που τέθηκαν σε κυκλοφορία μετά τα αλλαγές στον οργανισμό, αλλά και για το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης της λειτουργίας 200-220 λεωφορείων με την προμήθεια αναγκαίων ανταλλακτικών, που είχε ανακοινωθεί το Σεπτέμβριο.