ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΜΠΟΥΤΑΡΗ

Τμήμα απομαγνητοφωνημένης συνέντευξης του κ. Στράτου Σιμόπουλου στο oddyseia.gr

«O Μπουτάρης φεύγει και αφήνει πίσω του την τρύπα του Μετρό να τον στοιχειώνει. Ήταν αυθεντικός. Δεν ήταν παραγωγικός και η πόλη δεν προχώρησε όπως έπρεπε».

«Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν είναι πασαρέλα. Απέχω παρασάγγας από την πολιτική νοοτροπία ή την πολιτική διαχείριση των πραγμάτων από την κ. Νοτοπούλου».

 

ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

Ερώτηση 1: Πώς σχολιάζετε την παραίτηση Μπουτάρη;

Απάντηση: Θα έλεγα ότι είναι μια φυσιολογική εξέλιξη. Δέκα χρόνια δήμαρχος είχε τη φυσιολογική φθορά. Ταυτόχρονα, το Σκοπιανό βάραινε πάρα πολύ στις επιλογές των πολιτών και επίσης και τα θέματα της καθημερινότητας της πόλης, με τα οποία δεν ασχολήθηκε όσο έπρεπε πήγαν την πόλη πίσω. Βέβαια, έχουμε και τρύπα του Μετρό στη Βενιζέλου που πολιτικά θα τον στοιχειώνει για πολλά χρόνια. Από εκεί και πέρα θα φανεί στις επόμενες εκλογές από τις επιλογές που θα κάνουν οι πολίτες τι δήμαρχο θέλουν. Ο κ. Μπουτάρης εξέφρασε τότε μια ανάγκη να υπάρχει αλλαγή στο δήμο γιατί ουσιαστικά κυβερνούσε-διοικούσε μια συγκεκριμένη παράταξη για 20 χρόνια. Εξέφρασε αυτήν την αλλαγή και ασχολήθηκε περισσότερο με τη διπλωματία των πόλεων σε θετική κατεύθυνση, αλλά ανήκω σ’ αυτούς που ισχυρίζονται και επιμένουν ότι τα αποτελέσματα δεν ήταν ανάλογα. Διότι κάποιοι μας λένε ότι ήρθαν περισσότεροι Ισραηλινοί και Τούρκοι. Εκείνο που έχω να πω είναι ότι και στα Γιάννενα έρχονται πολλοί Ισραηλινοί και γενικά σε όλη την Ελλάδα. Θέλω να πω ότι η γενική αύξηση του τουριστικού ρεύματος έφερε αύξηση των τουριστών στην πόλη. Εν πάση περιπτώσει αποτελεί από τα δημαρχιακά παρελθόν, δεν ξέρω βέβαια, μπορεί όπως λέγεται να ασχοληθεί με τα θέματα της πόλης και μπορούμε να τον δούμε σε άλλο κεντρικό ρόλο. Φυσικά θα έχουμε να λέμε πολλά, γιατί πιστεύω, ότι αν και ήταν αυθεντικός, δεν ήταν παραγωγικός και η πόλη δεν προχώρησε όπως και όσο έπρεπε.

Ερώτηση 2: Με την τρύπα του Μετρό στη Βενιζέλου τι γίνεται;

Απάντηση: Φεύγει και αφήνει πίσω του, δεν θα έλεγα συντρίμμια όπως λένε κάποιοι, αλλά τις τρύπες του Μετρό. Στη Βενιζέλου όπως εξελίσσεται η υπόθεση ή δεν θα έχουμε σταθμό, πράγμα πολιτικά εγκληματικό ή θα έχουμε σταθμό μετά από πολλά χρόνια με ένα υπερβολικό κόστος και όλα αυτά από μια εμμονή του κ. Μπουτάρη να μην επιτρέψει την Αττικό Μετρό να αποσπάσει τις σημαντικές αρχαιότητες και να τις επανατοποθετήσει ώστε να έχουμε ένα σταθμό μουσείο.

Ερώτηση 3: Τι έγινε με τη Νέα Δημοκρατία; Τόσοι πολλοί υποψήφιοι στη Θεσσαλονίκη; Δεν θα είναι ένας;

Απάντηση: Ας το δούμε από την θετική πλευρά. Κατ’ αρχήν έχουμε υποψηφιότητες αρκετές και μάλιστα από ανθρώπους που έχουν δυνατότητες. Ο καθένας έχει ένα διαφορετικό προφίλ. Βλέπω θετικά τις υποψηφιότητες. Βέβαια, οι πολλές είναι θέμα. Θεωρώ ότι πρέπει να συζητήσουν μεταξύ τους. Πιθανώς να υπάρχει και κάποια άλλη υποψηφιότητα και να πάμε περισσότερο ενωτικά. Ούτως ή άλλως το κύριο διακύβευμα ήταν ότι έπρεπε να τελειώσουμε με τη διοίκηση Μπουτάρη. Αλλάζει το πολιτικό περιβάλλον. Θα δούμε από εδώ και πέρα τι θα γίνει. Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει μια υποψηφιότητα αναγνωρίσιμη που θα μπορέσει να ενώσει τις παραγωγικές δυνάμεις και να έχει αποδείξει με την πορεία της ότι ξέρει τα θέματα της πόλης και μπορεί να ασχοληθεί με θέματα της καθημερινότητας. Ταυτόχρονα να είναι και κοσμοπολίτης. Η διπλωματία των πόλεων πρέπει να συνεχισθεί.

Ερώτηση 4: Ακούγοντας τα κανάλια, αρχίζουν να μιλάνε για Καϊλή, Νοτοπούλου. Θα κατέβουν δυο όμορφες γυναίκες να κονταροκτυπηθούν, θα παίξει διαφορετικό τοπίο.

Απάντηση: Καταρχήν, δεν θέλω να σχολιάσω το «όμορφες». Φαντάζομαι ότι οι επιλογές δεν θα είναι γι’ αυτό. Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν είναι πασαρέλα και όποτε την κάναμε είδαμε μετά πολύ άσχημα πράγματα. Θεωρώ ότι μπορούν να κατέβουν. Η κάθε μία θα είναι φορέας ιδεών και ικανοτήτων. Ξέρουμε τα πολιτικά πρόσωπα στην πόλη. Είναι πρόωρο να κάνω σχόλια για υποψηφιότητες που δεν έχουν εκδηλωθεί. Βέβαια, απέχω παρασάγγας σε πολιτική νοοτροπία ή  πολιτική διαχείρισης  των πραγμάτων από την κ. Νοτοπούλου. Αυτό είναι γνωστό.