Φωκάς για ΟΑΣΘ: Μέσο μαζικής μεταφοράς, ή ταλαιπωρίας;

Την καθημερινή ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες της Θεσσαλονίκης που μετακινούνται με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στηλιτεύει σε ερώτηση του προς το υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, ο βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Ένωσης Κεντρώων, Άρης Φωκάς.
«Την ώρα που η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης έχει καταντήσει σύντομο ανέκδοτο, η μετακίνηση με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ – του μόνου μέσου μαζικής μεταφοράς που διαθέτει η πόλη- εξελίσσεται καθημερινά σε ταλαιπωρία για τους πολίτες, οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι με καθυστερήσεις, αραίωση δρομολογίων, κακοδιατηρημένο στόλο» αναφέρει στην ερώτηση του ο βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων υπογραμμίζοντας πως υπάρχουν πολίτες που καταγγέλλουν πως έχουν γίνει μάρτυρες ακόμη και εισροής νερών εντός των λεωφορείων σε περιπτώσεις έντονων βροχοπτώσεων.
«Παράγοντες της πόλης, αλλά και πολίτες έχουν ενημερώσει κατ΄ επανάληψη τη διοίκηση του Οργανισμού εκφράζοντας τα προβλήματα που έχουν ανακύψει από τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις γραμμών, την αραίωση των δρομολογίων, τον συνωστισμό εντός των λεωφορείων και τις συχνές ματαιώσεις διαδρομών λόγω βλαβών του στόλου. Τα προβλήματα, δε, πολλαπλασιάζονται από τη στιγμή που άλλαξε το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Οργανισμού και πέρασε στον έλεγχο του κράτους» σημειώνει ο κ. Φωκάς ο οποίος επικαλείται και πρόσφατη δημοσκόπηση της εταιρείας Interview, σύμφωνα με την οποία το 77% των ερωτηθέντων απαντά πως ο κρατικός πλέον ΟΑΣΘ λειτουργεί χειρότερα από ότι στο παρελθόν, ενώ το 87% των συμμετεχόντων στην έρευνα λέει πως δεν είναι ικανοποιημένο από την πυκνότητα των δρομολογίων.
Μετά από τα παραπάνω ο κ. Φωκάς ερωτά τον υπουργό:

1.Πόσα λεωφορεία κυκλοφορούν αυτήν τη στιγμή στην πόλη και πόσα δρομολόγια εξυπηρετούν καθημερινώς;

2.Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, σε παλιότερες δηλώσεις του είχε κάνει λόγο για επισκευή 50 λεωφορείων, που είχαν κριθεί μη λειτουργικά και ασφαλή, και για παράδοσή τους μέσα σε ένα τρίμηνο. Παραδόθηκαν; Και τι γίνεται με τον ελλιπώς συντηρημένο, υπόλοιπο, στόλο (δεν λειτουργούν τα air –condition, εισρέουν νερά, εμφανίζουν μηχανικές βλάβες κατά τη διάρκεια δρομολογίων);

3. Έχουν υπολογιστεί τα μηνιαία έσοδα από την περίοδο που κρατικοποιήθηκε ο ΟΑΣΘ και οι κυβερνώντες πανηγύριζαν συγκριτικά με τους προηγούμενους μήνες;